اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج:

معلمان نمونه کرجی معرفی می‌شوند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از معرفی معلمان نمونه کرجی در اردیبهشت‌ماه سال 93 خبر داد.

معلمان نمونه کرجی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایرج فرامرزی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت انتخاب معلم نمونه گفت: برای انتخاب معلمان نمونه تمامی سوابق کاری معلمان به ستاد انتخاب معلم نمونه ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه در این راستا هم‌اکنون، 420 معلم از این ناحیه به ستاد انتخاب معلم نمونه معرفی شده‌اند، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی مراسمی این معلمان معرفی و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه‌ای مربوط به انتخاب معلم به تمامی مدارس این ناحیه ارسال شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد اسامی معلمان برای معرفی به این ستاد بیشتر شود.

فرامرزی تصریح کرد: معلمان از مهمترین عناصر تربیت کننده و پرورش دهنده نسل آینده هستند بنابراین با به کارگیری روش‌های تشویقی سعی می‌شود تا معلمان را به سمت به کارگیری روش‌های خلاقانه در مدارس سوق دهیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب معلمان نمونه کارهای تحقیقی و پژوهشی دارای امتیاز ویژه‌ای است، گفت: یکی از دلایل مهم انتخاب معلم نمونه کارهای پژوهشی و تحقیقی معلمان است و این مهم می‌تواند نقش اساسی در توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در بین معلمان و دانش‌آموزان داشته باشد.

به گفته فرامرزی، افرادی که دارای امتیازهای بالای 330 هستند به مرحله کشوری و افرادی که دارای امتیاز 206 و 200 هستند به ترتیب به مرحله استانی و منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است، مراسم معرفی معلمان نمونه در اردیبهشت‌ماه سال 93 و همزمان با هفته معلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول