اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بندر امام خبر داد

استقرار پلیس ساختمان در بندرامام

معاون شهردار بندر امام خمینی از استقرار پلیس ساختمان در شهرداری این شهر خبر داد.

استقرار پلیس ساختمان در بندرامام

علی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار داشت: کوچه و خیابان‌های هر شهر حق همه شهروندان است و همه باید به صورت مساوی و بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند و هیچکدام از شهروندان نمی‌توانند برای دیگران محدودیت استفاده ایجاد کنند.

وی افزود: وجود ساخت‌ و سازهای گسترده و نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی در خیابانها و کوچه‌های بندر امام خمینی باعث زشت شدن چهره این شهر شده و آن را از حالت طبیعی و منظم خارج کرده و باعث نمایش شهری بی‌نظم شده است.

معاون شهردار بندر امام خمینی علت این مسئله را عدم فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های صحیح به شهروندان عنوان کرد و گفت: افرادی که دست به این پدیده ناهنجار زده و کوچه و خیابان‌ها را اشغال و مسدود می‌کنند، باید متوجه باشند که این عمل نادرست باعث تخریب چهره شهر و نادیده گرفتن حق شهروندان می‌شود.

انصاری اذعان داشت: به منظور مقابله با این ناهنجاری‌ها به زودی پلیس ساختمان در شهرداری بندر امام خمینی راه‌اندازی می‌شود که در راستای فرهنگ‌سازی و الزام شهروندان به پاکسازی کوچه‌ها و معابر از وجود نخاله‌های ساختمانی و مصالح مازاد فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی پلیس ساختمان معضل وجود مصالح مازاد و نخاله‌های ساختمانی در معابر و خیابان‌ها رفع شده و این مواردی که باعث سد معبر، مزاحمت برای شهروندان و تهدید بهداشت عمومی می‌شود، برای همیشه رفع شوند.

انتهای پیام/72016/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول