اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش شدید برف در بویراحمد و دنا صورت گرفت

آماده‌باش عوامل انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد

پلیس راه و پلیس راهور استان با اعلام آماده‌باش در راستای کمک‌رسانی و تسهیل در تردد خودروها در این برف سنگین زمستانی طرح‌های انتظامی خود را به اجرا گذاشتند تا بتوانند از حداقل تصادفات و مشکلات جلوگیری کنند.

آماده‌باش عوامل انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با بارش برف که از شب گذشته آغاز شده و تاکنون ادامه دارد دستگاه‌های خدمات‌رسان و ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد به صورت آماده‌باش هستند.

در این بین دستگاه‌هایی از جمله پلیس راه و پلیس راهور استان با اعلام آماده‌باش در راستای کمک‌رسانی و تسهیل در تردد خودروها در این برف سنگین زمستانی طرح‌های انتظامی خود را به اجرا گذاشتند تا بتوان از حداقل تصادفات و مشکلات جلوگیری کرد.

سرهنگ منوچهر سیاهپور با اعلام آمادگی پلیس راه و خدمات‌دهی به مسافران در دومین برف زمستانی استان خبر داد و گفت: از رانندگان و شهروندان تقاضا می‌شود از ترددهای غیر ضروری برون شهری خودداری کنند و در صورت نیاز با تجهیزات کامل به جاده‌ها ورود پیدا کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بارش برف در دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا بسیار سنگین است، گفت: داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و برف‌ پاک‌کن و همچنین نور لازم از ضروریات تردد در مسیرهای برون شهری در فصل زمستان است.

این فرمانده ارشد انتظامی و مسئول ایجاد نظم و امنیت در جاده‌های برون شهری تصریح کرد: همه خودروها باید در هنگام حرکت به زنجیر چرخ مجهز باشند و تردد در مسیرهای کوهستانی بدون زنجیر امکان‌پذیر نیست و پلیس با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.

سیاهپور با اعلام آمادگی کامل پلیس راه از حضور همه اکیپ‌های پلیس راه در محورهای استان خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تاکید بر این‌که مجموعه پلیس راهور آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد، گفت: پلیس راهور با آمادگی کامل جاده‌‌های درون شهری را ساماندهی و بر عبور و مرور وسائط نقلیه درون‌شهری نظارت کامل دارد.

ابوالحسن ملکی تصریح کرد: رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز با تجهیزات کامل وارد شوند و مجموعه پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد را به منظور تردد آسان و روان در این روز برفی همراهی و یاری کنند.

ملکی با اعلام آمادگی کامل مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در تسهیل عبور و مرور در این روز برفی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود با زنجیر چرخ و عدم شتاب‌زدگی تردد کنند تا خدای ناکرده باعث بروز مشکلات جبران‌ناپذیری نشویم.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول