اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

خیرین برای پیشبرد طرح آموزش در خراسان‌شمالی مشارکت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به آغاز اجرای طرح آموزش در مدارس استان، از خیرین خواست تا برای پیشبرد این طرح مشارکت کنند.

خیرین برای پیشبرد طرح آموزش در خراسان‌شمالی مشارکت کنند

سید محمد لنگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در این طرح از طیف‌های مختلف خیرین انتظار کمک می‌رود گفت: هر خیری با کمک‌هایی که به این منظور خواهد داشت، در واقع آموزش و پرورش را در اجرای طرح‌های مختلف در مدارس یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مؤسسات و بازاریان نیز می‌توانند در قالب تعهداتی به این عرصه ورود پیدا کنند بیان داشت: حتی تدابیری فراهم شده تا در صورت درخواست کمک‌کنندگان به این طرح، نام موسسه آنان در قالب تابلو در ورودی مدارس به عنوان مشارکت‌کننده در این طرح قید شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین یکی از سیاست‌های خود در آموزش و پرورش استان را باز بودن درب مدارس بر روی همه عنوان کرد و گفت: به طور حتم بهترین مکان برای آموزش‌های مختلف از قبیل ترافیک، امنیت و سایر مباحث آموزشی در مدارس است.

وی همچنین رسیدگی ویژه‌ای برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل را از سیاست‌های اساسی آموزش و پرورش خراسان شمالی برشمرد.

لنگری با تاکید بر اینکه دانش آموزان بازمانده از تحصیل از واقعیت‌هایی است که با آن مواجه هستیم تصریح کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این واقعیت در استان ما وجود داشته و بایستی در جهت رفع آن برآییم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت این‌گونه افراد و فراهم کردن شرایط تحصیلی آنان از توصیه‌های اخلاقی دین اسلام بوده که در این راستا به نوبه خودم از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهم کرد.

به گزارش فارس، افزون بر 160 هزار دانش‌آموز در مدارس خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول