اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان:

بیش از 156 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان صورت گرفته است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان گفت: طی 9 ماه نخست امسال 156 هزار و 477 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

بیش از 156 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان صورت گرفته است

یوسف مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: طی دی‌ماه سال جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در درج قیمت در مبادی تولید و نصب برچسب جزو استان‌های برتر کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: طی چهار ماه دوم امسال این سازمان نیز در زمینه عملکرد ناظران افتخاری و در واقع جذب ناظران و ترغیب آنها نیز رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 50 اکیپ بازرسی کار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی لرستان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در بازار در حال حاضر هیچگونه مشکلی در زمینه کمبود کالا در سطح لرستان وجود ندارد و ما تلاش می‌کنیم که خود را برای طرح نظارتی نوروز 93 آماده کنیم که این طرح از 15 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت.

این مسئول تأکید کرد: طی 9 ماه امسال 156 هزار و 477 بازرسی از واحدهای صنفی لرستان صورت گرفته که در این رابطه 13 هزار و 521 پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت لرستان، گفت: در این مدت واحدهای متخلف بیش از 108 میلیون تومان جریمه شده‌اند.

وی افزود: طی 9 ماه امسال نیز 7 هزار و 277 نفر از طریق ستاد خبری این سازمان، گزارش واحدهای صنفی که تخلف کرده بودند را به این سازمان اعلام کردند.

انتهای پیام/2204/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول