اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

بازگشایی زیرگذر پل سیدالشهدا(ع) زنجان بلامانع است

معاون عمرانی شهردار زنجان با تاکید بر بلامانع بودن بازگشایی زیرگذر پل سیدالشهدا زنجان از نظر شهرداری گفت: در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان این مسئله با ارگان‌های ذیربط بررسی می‌شود.

بازگشایی زیرگذر پل سیدالشهدا(ع) زنجان بلامانع است

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برودت هوا در شهر زنجان اظهار داشت: این وضعیت جوی منجر به تعطیلی همه پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان شده است.

وی تعداد قراردادهای منعقد شده بین شهرداری زنجان و پیمانکاران را حدود 200 قرارداد اعلام و اضافه کرد: این تعداد پروژه در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

معاون عمرانی شهردار زنجان میزان بودجه عمرانی شهرداری زنجان در شورای شهر را برای سال‌جاری حدود 90 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: از این مبلغ حدود 60 میلیارد تومان پروژه در سطح شهر عملیاتی شده است.

این مسئول میانگین پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری زنجان را 65 درصد اعلام کرد و ابراز داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی موجود تامین باقیمانده بودجه عمرانی مصوب شهرداری زنجان با مشکلاتی مواجه شده است.

عزیزی در پاسخ به سئوالی در مورد روند اجرای پل غیر همسطح سیدالشهدا زنجان تصریح کرد: زیر گذر این پل در دو باند شرق به غرب و غرب به شرق آماده بازگشایی است.

وی با بیان اینکه دو لایه آسفالت‌ریزی در زیر گذر پل غیر همسطح سیدالشهدا زنجان انجام شده است، ادامه داد: شهرداری درصدد هماهنگی با راهنمایی و رانندگی برای بازگشایی این زیرگذر است.

معاون عمرانی شهردار زنجان با تاکید بر بلامانع بودن بازگشایی زیر گذر پل سیدالشهدا زنجان یادآور شد: در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان این مسئله بررسی و کسب تکلیف می‌شود.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد راه‌اندازی کلی پروژه سیدالشهدای زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه تا پایان سال مالی که تیر ماه سال آینده است به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه پل سیدالشهدای زنجان را بر اساس آخرین برآوردها بین 15 تا 17 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه سیدالشهدا زنجان را تا این مرحله 30 میلیارد تومان عنوان کرد.

معاون عمرانی شهردار زنجان ادامه داد: 17 میلیارد تومان از مجموع 30 میلیارد تومانی اعتبار هزینه شده در اجرای پل سیدالشهدا زنجان در خود پروژه و 13 میلیارد تومان هم در تملک‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/73004/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول