اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله محقق‌داماد

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» رونمایی شد

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» امشب در سالن همایش دانشگاه مفید با حضور آیت‌الله محقق داماد و جمعی از قضات، دانش‌پژوهان و علما رونمایی شد.

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» که آخرین تالیف آیت‌الله موسوی‌ اردبیلی به شمار می‌رود برای نخستین بار در 3 هزار جلد به چاپ رسیده است.

این کتاب به همت جمعی از برجسته‌ترین حقوق‌دانان کشور، بیت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی و با همکاری مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی تدوین شده است.

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» نتیجه 12 سال مجاهدت علمی و پژوهشی آیت‌الله موسوی‌اردبیلی و جمعی از برجسته‌ترین شاگردان ایشان در حوزه حقوق بین‌الملل و حقوق قضایی است.

این کتاب نخستین جلد از مجموعه سه جلدی به شمار می‌رود که موضوعاتی شامل کلیات دادرسی اسلامی، دادرسی کیفری، ادله اثبات دعوا، کلیات حقوق جزای اسلامی و موضوعات دیگر را شامل می‌شود.

کتاب ارزشمند «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» حاوی دیدگاه‌های علمی و فقهی آیت‌الله موسوی‌ اردبیلی در زمینه مسائل گوناگون قضایی و حقوقی است که مجموعه‌ای از استفتائات و دیدگاه‌های این استاد ارجمند را شامل می‌شود.

در بخش پایانی این کتاب لغات و اصطلاحات فقهی و حقوقی است که معنای کلمات حقوقی و فقهی را برای مخاطب به صورت قابل درک شرح داده است.

نگارش کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» به زبان فارسی است که از ویژگی‌های این کتاب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78005/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول