اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد قاطع و مجازات قاچاقچیان مواد مخدر کوتاهی بر نمی‌دارد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد قاطع و مجازات جدی با قاچاقچیان مواد مخدر هرگز قصور و کوتاهی بر نمی‌دارد.

برخورد قاطع و مجازات قاچاقچیان مواد مخدر کوتاهی بر نمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا قاصدی با جامع و گسترده خواندن امر پیشگیری از وقوع جرم، دستگاه قضایی را خط آخر موضوع خواند و سایر دستگاه‌ها را دارای رسالت پیشتازی عنوان کرده و بر همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها در امر پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

وی دقت در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور احکام متناسب و اجرای قاطع احکام صادره را از مصادیق پیشگیری از وقوع جرم قلمداد کرد و خواستار توجه جدی مسئولان قضایی به این امر به ویژه اجرای سریع و قاطع احکام صادره شد.

قاصدی با قدردانی از خدمات انجام گرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، خواستار آسیب‌شناسی تخصصی و اولویت‌بندی جرایم استان شد و تصریح کرد: بی‌تردید ظرفیت و امکانات محدود، اولویت‌بندی اقدامات برای عملکرد بهینه در این حوزه را امری گریزناپذیر می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان با اعلام پذیرش افکار عمومی برای برخورد قاطع و مجازات جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و وجود ظرفیت‌های قانونی مربوطه، هرگونه کوتاهی در این خصوص را غیر قابل قبول دانست.

در این جلسه یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، گسترش فرهنگ داوری را عامل مهمی در کاهش دعاوی و حل و فصل صلح‌آمیز اختلافات به ویژه در دعاوی خانوادگی عنوان کرد.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول