اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی،‌ هنری مساجد اردبیل:

کارگاه آموزشی نمایشنامه‌نویسی در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی،‌ هنری مساجد استان اردبیل گفت: به زودی کارگاه آموزشی نمایشنامه‌نویسی، بازیگری تئاتر و نقد فیلم در اردبیل برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی نمایشنامه‌نویسی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در جمع گروه‌های هنری و فرهنگی کانون مساجد در اردبیل اظهار داشت: ما هر چقدر در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری کنیم تا جوانان ما در محیطی شاداب و سرحال بتوانند گذران اوقاف فراغت داشته باشند به همان میزان سلامت اجتماعی آنها تضمین می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان تقویت این برنامه‌ها در قالب گروه‌های نمایشی و اجراست که در مناطق مختلف استان با حضور گروه‌ها و تیم‌های نمایشی ادامه دارد.

سقا در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: گروه‌های نمایشی از ظرفیت‌های پرشور و قدرتمندی برای توسعه هنر دینی، معنی‌گرا و انسان‌ساز بهره‌مند هستند و باید از استعدادهای گروه‌های نمایشی در کانون‌های مساجد استفاده شود.

این مسئول اضافه کرد: اصلی‌ترین موضوعات در گروه‌های نمایشی در کانون‌ها باید ترویج فرهنگ دینی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشد.

وی بیان کرد: تاکنون گروه‌های نمایشی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل در قالب نمایش صحنه‌ای و خیابان در مناسبت‌های مختلف در سال‌جاری اجرای برنامه داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان یادآور شد: تاکنون 12 گروه نمایشی در کانون‌های مساجد اردبیل فعال است که برای ساماندهی گروه‌های نمایشی به ستاد عالی مساجد کشور معرفی شدند.

سقا توجه به ظرفیت‌های تخصصی گروه‌های نمایشی اشاره و حمایت از آن را از برنامه‌های آتی دبیرخانه عنوان کرد و ادامه داد: به زودی کارگاه آموزشی بازیگری تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و نقد فیلم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول