اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

برای گزینش دستگاه‌های دولتی باید از افراد مجرب استفاده کرد

معاون استاندار اصفهان گفت: برای گزینش دستگاه‌های دولتی باید از افراد مجرب استفاده کرد.

برای گزینش دستگاه‌های دولتی باید از افراد مجرب استفاده کرد

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی بعد از ظهر امروز در همایش گزینش کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد (خوراسگان)صورت گرفت، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) گزینش در افراد صالح و فاضل آگاه به مسائل زمان را واجب دانست و ورود افراد تندخو و سهل‌انگار را به گزینش کشور ممنوع اعلام کرد.

وی ادامه داد: گزینش‌گران باید میزان حال فعلی افراد را در نظر بگیرند و هدف از گزینششان باید اعتقادی، سیاسی و اخلاقی باشد.

معاون استاندار اصفهان، موضوع این همایش را بررسی آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: هدف از این همایش استفاده از رهنمودهای بندگان و بررسی آسیب‌های اجتماعی و و انسان‌های نوظهور در عرصه گزینش است.

وی تصریح کرد: برای گزینش دستگاه‌های دولتی و نیروهای کاری جدید باید از افراد سابقه دار در گزینش استفاده کرد زیرا که این افراد با استفاده از تجاربی که دارند می‌توانند در گزینش این افراد موفق باشند.

سیستانی، یکی از راه‌های پیشرفت کشور را اهداف حضرت امام(ره) عنوان کرد و اذعان داشت: کسانی که در دستگاه‌های دولتی هستند برای شکل گرفتن نظام و دیدگاه‌هایشان باید اهداف حضرت امام(ره) را الگوی کار خود قرار دهند و باید از نظر باورهای دینی، سیاسی و اخلاقی درست گزینش شده باشند.

وی اذعان داشت: گزینشگر باید به تمام جوانب گزینش توانمند باشد و بستری مناسب برای مدیران مهیا کند تا استعدادهای افراد شکوفا شده و شاهد شکوفایی جامعه روز به روز باشیم.

سیستانی در پایان ابلاغ گزینش کشور را سال 75 اعلام کرد و بیان داشت: ابلاغ گزینش کشوری که در 15 دی ماه 1357به فرمان حضرت امام(ره) بوده که در سال 75 به کل کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/2301/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول