اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت با هدف پاسخگویی به شبهاتی که سعی در تحریف مهدویت ناب داشته و از طرف معاندان و مخالفان مطرح شده‌اند، منتشر شد.

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب گفت: هرگونه اشکال یا ابهامی در برداشت‌، تحلیل، تصمیم و رفتارهای مرتبط با سعادت فرد یا جامعه که منشأ خطا یا اشتباه در شناخت حق از باطل گردد، در جامعه ایجاد شبهه می‌کند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان ادامه داد: شبهه خود را شبیه به حق جلوه داده راه شناخت حق از باطل را مشکل می‌سازد و افراد را دچار شک و تردید می‌کند.

وی در ادامه به موضوعاتی که در این کتاب به عنوان پاسخ به شبهات معرفی شده پرداخت و افزود: در این کتاب به شبهاتی که سعی در تحریف مهدویت ناب دارند و غالباً از طرف معاندان و مخالفان مطرح شده‌اند نظیر طول عمر، امامت در کودکی، فوائد امام غائب، جزیره خضرا، حکم قیام مهدی قبل از ظهور، سرداب مقدس، قتل‌های آغازین، سلاح و مرکب حضرت، مدعیان دروغین و... پاسخ داده شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی تصریح کرد: در حد توان سعی شده برای خنثی کردن توطئه‌ها و پاسخگویی به شبهات دشمنان، از منابع معتبر بهره‌گیری شود تا برای طلاب و دانشجویان و همه طالبان حقیقت سودمند باشد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول