اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی در ایجاد اشتغال مولد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم توجه به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی را از جمله انتظارات از دفاتر کفالت و اشتغال اتباع خارجی دانست و گفت: باید با شناسایی سرمایه‌گذاران خارجی به سمت ایجاد اشتغال مولد حرکت کنیم.

بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی در ایجاد اشتغال مولد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید وزیری‌راد بعد از ظهر امروز در همایش آموزشی و توجیهی مدیران مسئول و کارکنان دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی با اشاره به اقدامات قابل توجهی که در دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان قم انجام شده است، بیان کرد: در شرایط کنونی با همکاری صورت گرفته شرایط مطلوبی بر روند خدمت‌رسانی به اتباع خارجی حاکم است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر اتباع باید خود نیز در عرصه تشخیص و حل و فصل مسائل همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: باید نگاه به اتباع خارجی تغییر کند، ما باید در به‌کارگیری اتباع خارجی انتقال تکنولوژی به کشور را دنبال کرده و در نهایت نسبت به جایگزین کردن نیروی کار داخلی اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بین دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی و اداره کل تعاون فاصله‌ای وجود ندارد، بیان کرد: دفاتر با وجود نوپا بودن توانسته‌اند در عرصه کاری خود به موفقیت خوبی دست یابند و البته انتظار داریم که مسائل و مشکلات را منعکس کرده تا ما نیز پیگیری‌های لازم را داشته باشیم تا در آینده مشکلات کوچک به مسائل بزرگ و غیرقابل حل تبدیل نشود.

وی توجه به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی را از جمله انتظارات از دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی دانست و بیان کرد: باید با شناسایی سرمایه‌گذاران خارجی به سمت ایجاد اشتغال دائم و مولد حرکت کنیم و دفاتر اتباع خارجی در این زمینه می‌توانند بسیار موثر باشند.

شایان ذکر است همایش آموزشی و توجیهی مدیران مسئول و کارکنان دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی با حضور 100 نفر از مدیران و پرسنل دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان‌های قم و مرکزی برگزار شد.

مبانی عمومی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی، آئین‌نامه انضباطی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی،  مبانی اشتغال اتباع خارجی، مبانی اقامت با گرایش اتباع خارجی، تمدید روادید، آسیب‌شناسی ارتباط با اتباع خارجی و... از جمله مباحث مطرح شده در این دوره بود.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول