اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه پایانی ماه صفر صورت گرفت

جابه‌جایی رایگان مسافران توسط 49 دستگاه اتوبوس در مشهد

معاون بهره‌برداری اتوبوسرانی مشهد از جابه‌جا کردن رایگان مسافران توسط 49 دستگاه اتوبوس در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

جابه‌جایی رایگان مسافران توسط 49 دستگاه اتوبوس در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد هادی خورشاهی ظهر امروز در نشست خبری دستگاه‌های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و پایانه‌های ستاد تسهیلات زائران استان خراسان رضوی اظهار کرد: در مجموع 2 میلیون و 667 هزار و 515 نفر مسافر در شهر مشهد و محدوده حرم مطهر رضوی توسط اتوبوسرانی جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: اتوبوسرانی مشهد در دهه پایانی صفر با سرویس‌دهی مناسب سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران امام رضا (ع)  را داشته و در این رابطه روزانه 184 سرویس‌دهی انجام شده که 941 دستگاه دربستی از کل پایانه‌های استان بوده و 109 دستگاه از نهم تا سیزدهم دی ماه از پایانه امام رضا اقدام به جابه‌جایی مسافر کرده‌اند.

خورشاهی بیان کرد: 47 دستگاه از مرکز شهر به پایانه معراج و 49 دستگاه اتوبوس از پایانه معراج به مرکز شهر نیز مسافران را جابه‌جا کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: برای کمک به پایانه‌ها نیز 52 دستگاه در تاریخ‌های 12 و 13 دی ماه در راستای انتقال مسافران به شهرستان‌های داخل استان اعزام شده‌اند.

معاون بهره‌برداری اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه تعداد 27 دستگاه اتوبوس فقط در محدوده حرم مطهر خدمات‌رسانی داشته‌اند، گفت: 49 دستگاه نیز به صورت رایگان مسافران را از ایستگاه‌های صلواتی به مقصد ‌رسانده‌اند.

وی ادامه داد: 25 دستگاه برای برگشت به مقصد راه‌‌آهن سرویس‌دهی داشته‌ و دو دستگاه اتوبوس نیز در روزهای 12 و 13 دی ماه مسافران جاده‌ای را به پایانه معراج انتقال داده‌اند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول