اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری خراسان‌رضوی اعلام کرد

نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافری و حذف بازار سیاه بلیت در محرم و صفر

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری خراسان‌رضوی گفت: با نظارت کامل طی دو ماه محرم و صفر از ایجاد بازار سیاه در خرید و فروش بلیت جلوگیری کردیم.

نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافری و حذف بازار سیاه بلیت در محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن آسیابان ظهر امروز در نشست خبری دستگاه‌های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و پایانه‌های ستاد تسهیلات زائران استان خراسان رضوی اظهار کرد: از 28 شرکت در پایانه مسافربری امام رضا(ع)، 12 شرکت در پایانه مسافربری معراج، چهار شرکت در پایانه مسافربری راه اندیشه و 2 شرکت در پایانه مسافربری کلات اعزام مسافر داشته‌اند.

وی افزود: انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری خراسان رضوی با نظارت کامل طی دو ماه محرم و صفر از ایجاد بازار سیاه در خرید و فروش بلیت جلوگیری به عمل آورده است.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار و 600 نفر از طریق اینترنت اقدام به خرید بلیت کرده‌اند، گفت: انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری خراسان رضوی با ارتباطی که بین پایانه‌ها وجود دارد، امکان رصد فعالیت‌های ناوگان را به طور همه وقت دارد.

وی در خاتمه گفت:‌ تیم مدیریت فنی نیز با هماهنگی پلیس راه استان 4900 بازدید فنی را در فعالیت‌های خود طی این ایام داشته است.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول