اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی در مراسم دهه فجر داشته باشند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان گفت: در سال گذشته بعضی ادارات به راحتی از کنار مراسم دهه فجر عبور کرده لذا باید مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها حضور فعالی در مراسم دهه فجر سال جاری داشته باشند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی در مراسم دهه فجر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام هادی ایمانی‌نیا ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: ستاد دهه فجر در سطح کشور دارای 21 کمیته بوده که در سطح شهرها و استان به 18 کمیته کاهش می‌یابد و در سطح شهرستان قوچان علاوه بر ستاد اصلی و کمیته‌های زیرمجموعه باید در سطح دو بخش باجگیران و مرکزی نیز ستاد فرعی تشکیل شود.

وی افزود: حداقل انتظار این است که کمیته‌ها جلسات فرعی خود را برگزار و گزارش آن را به ستاد ارسال کرده و برنامه‌های پیش‌بینی شده در کمیته‌ها را تا موعد مقرر برای درج در بولتن دهه فجر و اجرا به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

ایمانی‌نیا با بیان اینکه کیفیت همراه با کمیّت باید در برنامه‌ها در نظر گرفته شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در کمیته‌ها در سال گذشته این بوده که شخصی برای پاسخ‌گویی به برنامه‌ها در کمیته‌ها وجود نداشته که باید در سال جاری برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت کیفی‌سازی و محتواسازی در مراسم پیش رفت، یادآور شد: در سال گذشته بعضی ادارات به راحتی از کنار مراسم دهه فجر عبور کرده لذا باید مدیران دستگاه‌های اجرائی و نهادها حضور فعالی در مراسم دهه فجر سال جاری داشته باشند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان عنوان کرد: استفاده از توان مردمی در مراسم در چندساله اخیر از آنان گرفته شده که این مطلب باید به آرامی اصلاح شود.

وی اضافه کرد: تبلور برنامه‌های دهه فجر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بوده که در سال گذشته سیستم صوتی در روز راهپیمایی قطع شده و اگر این مشکل در سال جاری رفع نشود همان مشکل سال گذشته در قطعی سیستم صوتی پیش خواهد آمد.

ایمانی‌نیا بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ منبع و درآمدی نداشته و نهادها و ادارات باید شورای هماهنگی را در اجرای مراسم در طول سال یاری کنند.

به گفته وی، برگزاری یادواره شهید بابامحمد رستمی، بازدید از خانواده معظم شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح و راه‌اندازی حوزه بسیج اصناف، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و برگزاری کارگاه افزایش جمعیت توسط بسیج خواهران قسمتی از برنامه‌های دهه فجر در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول