اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرسی پلیس راه خراسان رضوی خبر داد

وقوع 16 فقره تصادف منجر به فوت در خراسان رضوی

بازرسی پلیس راه خراسان رضوی گفت: از یکم تا ۱۴ دی ماه ۱۶ فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان گزارش شده است.

وقوع 16 فقره تصادف منجر به فوت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدیان ظهر امروز در نشست خبری دستگاه‌های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و پایانه‌های ستاد تسهیلات زائران استان خراسان رضوی اظهار کرد: ‌با توجه به حجم ترافیک و پیش‌بینی ازدحام کاروان‌های پیاده و خودروها متاسفانه از ابتدای دی تا 14 دی ماه تصادفات فوتی به 16 فقره رسید که منجر به فوت 25 نفر شده است.

مهدیان بیان کرد: از این 16 تصادف دو تصادف مهم بوده که یک تصادف منجر به فوت چهار نفر و یک تصادف منجر به فوت 6 نفر شده و این تصادفات در دو محور بردسکن ـ سبزوار و محور مشهد به سرخس اتفاق افتاده است.

وی در رابطه با تصادفات جرحی نیز گفت:‌ در تصادفات جرحی که منجر به مجروح شدن افراد شده 52 درصد افزایش داشته‌ایم که دلیل اصلی آن افزایش ترافیک و ازدحام در سال جاری بوده است.

وی در پایان بیان کرد: ‌در بحث کاروان‌های پیاده به‌ویژه در سه روزی که محدودیت‌هایی را در محورهای اصلی برای وسائل نقلیه سنگین مقرر کرده بودیم، مورد خاصی مشاهده نشده است.

در ادامه این نشست غلامرضا بوستانی رئیس پلیس راه خراسان رضوی، اظهار داشت: پلیس راه در محور مشهد ـ چناران، محور شهید کلانتری، محور سرخس و غیره با مستقر کردن تیم‌هایی در راستای هدایت زائران فعالیت‌هایی چشمگیر در ایام پایانی ماه صفر انجام داده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری در مداخل ورودی شهر مشهد هیچ زائر پیاده‌ای دارای جراحت نداشتیم.

بوستانی افزود: در هسته مرکزی شهر با نظارت پلیس راهور و سازمان ترافیک اولویت به وسائل نقلیه عمومی داده شد و همین مسئله منجر به آرامش در این نقطه با وجود ازدحام شد.

وی در خاتمه بیان کرد: در زمان خروج زائران از ساعت 12 تا 16 که بیشترین خروج را داشته‌ایم هیچ‌گونه تصادفی را شاهد نبودیم.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول