اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون نجات غریق اعلام کرد

اختصاص بودجه 350 میلیون تومانی به فدراسیون نجات غریق

دبیر فدراسیون نجات غریق گفت: بودجه سالانه این فدراسیون 350 میلیون تومان است که امسال تنها 120 میلیون تومان آن را جذب کردیم.

اختصاص بودجه 350 میلیون تومانی به فدراسیون نجات غریق

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حبیب خمجانی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نجات غریقی کاری عبادی و اخلاقی است، زیرا جان انسان‌ها را نجات می‌دهیم.

دبیر فدراسیون نجات غریق ابراز داشت: این کار طاقت‌فرسا و دشواری است و موفقیت در آن بسته به علاقه و عشق افراد است.

خمجانی از موفقیت‌های این فدراسیون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گفت و افزود: در حوزه برون‌مرزی تاکنون اقدامات خوبی از سوی این فدراسیون صورت گرفته است.

دبیر فدراسیون نجات غریق، موفقیت‌های این فدراسیون در سطوح مختلف بین‌المللی را یادآور شد و افزود: در سال گذشته در مسابقات مختلف موفق به کسب هشت مدال طلا شدیم.

این مسئول از فعال بودن هیئت‌های نجات غریق در استان‌های مختلف سخن گفت و افزود: در فدراسیون حمایت‌های لازم را از هیئت‌های استانی داشته‌ایم و این امر موجب شده که هیئت‌های ما در کار خود رشد و ترقی داشته باشند.

خمجانی با اشاره به این که تعداد مربیان نجات‌غریق در کشور در حال افزایش است، ادامه داد: به دلیل خطراتی که وجود دارد، فدراسیون از افراد می‌خواهد که بدون مجوز وارد این عرصه نشوند.

وی بودجه سالانه این فدراسیون را 350 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از اوایل سال جاری تاکنون توانسته‌ایم تنها 120 میلیون تومان آن را جذب کنیم.

انتهای پیام/2571/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول