اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده انتظامی استان فارس صورت گرفت

گذاشتن شرط برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز را مشروط به تحویل دوربین‌های ویژه این طرح به نیروی انتظامی کرد.

گذاشتن شرط برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کنترل و کاهش تخلفات رانندگی به ویژه روان‌سازی ترافیک، به دوربین‌های سرعت‌سنج به جای چراغ راهنمایی، ثبت تخلف و کنترل طرح ترافیک نیاز داریم که هیچ‌یک محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه زوج و فرد اعلام کردن و بایدها و نبایدهای طرح ترافیک در اختیار پلیس نیروی انتظامی است و عده‌ای دوست دارند که این طرح از سوی آنان انجام شود، افزود: نیروی انتظامی مصمم است که طرح ترافیک با جدیت در شیراز اجرا شود، اما پیش از آن باید زیرساخت‌ها با مدیریت و برنامه‌ریزی فراهم گردد و از گفته‌های متفاوت از سوی دیگر افراد خودداری شود تا شاهد اجرای این طرح در ابعاد گسترده در کلانشهر شیراز باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: باید اجرای طرح ترافیک براساس ساعات اداری پیش‌بینی شود چراکه از ساعت پنج بعدازظهر تا 9 شب ترافیک در شیراز کمتر است.

سجادیان تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ترافیک، کاهش آلودگی هوا و بار ترافیک در سطح شهر است و براساس تصویب وزارت کشور زوج و فرد کردن این طرح بعد از گذشت شش ماه از طرح ارشادی انجام می‌شود.

وی گفت: برای اجرایی شدن طرح ترافیک 14 شرط نیروی انتظامی به چهار شرط از جمله ساماندهی تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها و واگذاری دوربین و ایجاد خط ویژه کاهش داده شده است.

به گزارش فارس، امروز شیراز از ساعات نخستین کاری شهروندان، در سردرگمی و پیچیدگی‌های رنج‌آور ناشی از ناهماهنگی و زورآزمایی مسئولان ترافیک این شهر گرفتار شد به نحوی که مردم در خیابان‌هایی مانند نادر در گره‌های کور ترافیک اسیر شدند و با اعتراض‌های مکرر و عصبیت‌های حاصل از آن، لحظات بدی را گذراندند.

انتهای پیام/2448/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول