اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

35 ویژه‌برنامه برای فرهنگیان و دانش‌آموزان قوچانی اجرا می‌شود

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت: 35 عنوان ویژه‌برنامه برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در دهه فجر اجرا خواهد شد.

35 ویژه‌برنامه برای فرهنگیان و دانش‌آموزان قوچانی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا کلیدری ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر در آموزش و پرورش با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل سوم و رویکرد دانش‌آموز‌محوری تنظیم شده است.

وی با بیان این‌که برنامه‌ها در این حوزه از 5 تا 10 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، افزود: آموزش و پرورش شهرستان قوچان 35 عنوان ویژه‌برنامه  دانش‌آموزان و فرهنگیان در دهه فجر اجرا خواهد کرد که 27 عنوان با محوریت دانش‌آموزی و 8 عنوان با محوریت فرهنگیان تنظیم شده است.

کلیدری تأکید کرد: 10 پروژه عمرانی با همکاری اداره‌کل نوسازی خراسان و فرمانداری در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید که از اعتبارات ملی و کمک خیرین تأمین مالی شده است.

وی با بیان این‌که پارسال برای افتتاح پروژه‌های عمرانی خیرساز وقت کمتری گذاشته شده و این مطلب باعث ناراحتی خیرین شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری برای افتتاح پروژه‌های عمرانی خیرساز وقت بیشتری توسط مسئولان گذاشته شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت: همزمان با دهه فجر پروژه‌های عمرانی برای مقاوم‌سازی و تأسیسات مدارس در نظر گرفته شده که دارای اعتبارات قابل توجهی است.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول