اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

پشتیبانی انقلاب بهترین دستاورد عشایر و روستاییان است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پشتیبانی همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف شاهکار همدلی و همیاری روستاییان و عشایر با انقلاب اسلامی است.

پشتیبانی انقلاب بهترین دستاورد عشایر و روستاییان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری پیش از ظهر امروز در کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر اردبیل اظهار داشت: آنچه که در سال‌های اخیر در حمایت از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده نتیجه وحدت و همدلی است که این عنصر در جامعه عشایری و روستایی نمودی حقیقی داشته و به شکل برجسته به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ عشایر و روستانشینان ما با غیرت و شجاعت تمام در سنگر تولید و خودکفایی حضور پیدا کرده و در کنار صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی توانسته‌اند از استقلال و عزت‌مندی این نظام به خوبی پاسداری کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهانی و بین‌المللی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز کشور ما در اوج عزت،‌ شرف و مجد جهانی است که دهه فجر فرصتی مناسب است تا این دستاوردها را تبیین و تشریح کرده و با شفافیت بیشتر به اطلاع مردم برسانیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضرورت برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر را بیان کرد و افزود:‌ با توجه به اینکه مسئولیت کمیته روستایی و عشایری با سازمان جهاد کشاورزی است ما با همکاری و نظارت راهبردی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های جشن و سرور و همچنین مراسم‌های مختلف را تدارک دیدیم تا با حضور اقشار مختلف تولید‌کنندگان در جمعیت عشایری و روستایی بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیشتر تبیین و تشریح کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود بیان داشت: آنچه که برای نظام اسلامی ما حائز اهمیت است حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است که عظمت این حضور را در راهپیمایی امسال 22 بهمن شاهد خواهیم بود و جامعه عشایری و روستایی به عنوان مرزبانان سنگر تولید و استقلال کشور تلاشمان بر این است تا همیشه مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی باشیم.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول