اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سردار جنگل فومن:

شوراها در مسایل اجرایی دهیاران دخالت نکنند

بخشدار سردار جنگل فومن تداخل نظارت و اجرا در بین شوراهای اسلامی را یکی از معضلات جامعه دانست و گفت: شوراهای اسلامی نباید در مسایل اجرایی دهیاران دخالت کنند.

شوراها در مسایل اجرایی دهیاران دخالت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حسین عظیمی‌نژاد ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای شهرستان‌های غرب گیلان تشکیل شوراهای اسلامی را یکی از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی اظهار کرد: مشورت و خرد جمعی در شوراهای اسلامی و تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه و خدمتگزاری به مردم باشد.

این مسئول آموزش برای شوراهای اسلامی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: آموزش برای دهیاران بسیار تاثیرگذار است.

وی تداخل نظارت و اجرا در بین شوراهای اسلامی را یکی از معضلات جامعه دانست و یادآور شد: این معضل باید برطرف شود.

عظیمی‌نژاد با بیان اینکه شوراهای اسلامی نباید در مسایل اجرایی دهیاران دخالت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور موثر شوراهای اسلامی غرب گیلان در شورای عالی استان و کشور، می‌توان شاهد شکوفایی این مناطق بود.

وی رمز موفقیت فرمانداران و مسئولان اجرایی را مشورت با شوراهای اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید به شوراهای اسلامی کمک کنند و درصدد احقاق حقوق آنها برآیند.

عظیمی‌نژاد شوراهای اسلامی را یکی از ظرفیت‌های مهم در کشور دانست و افزود: از این ظرفیت‌ها باید به نحو مطلوب برای تقویت نظام اسلامی استفاده کرد.

بخشدار سردارجنگل فومن پیگیری مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان‌ها توسط نمایندگان شورای عالی استان در کشور را مهم خواند و خاطرنشان کرد: نمایندگان شورای عالی استان در کشور می‌توانند برای احقاق حقوق شوراها در مرکز موثر باشند.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول