اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اعلام کرد

کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مهر ماه امسال تا پایان آذر ماه 7 تن و 280 کیلو و 722 گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: کل کشفیات فرماندهی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از ابتدای مهر ماه امسال تا پایان آذر ماه 7 تن و 280 کیلو و 722 گرم انواع مواد مخدر گزارش شده است.

وی ادامه داد: این مواد مخدر شامل هروئین، مورفین، تریاک، حشیش، شیره تریاک، سوخته تریاک، گرس، کوکائین، شیشه و پیش سازهای مواد مخدر صنعتی است.

اکبری مجموع قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده در آذربایجان غربی طی سه ماه پاییز امسال را 133 نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت یک هزار و 378 نفر حمل‌کننده، توزیع‌کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: از ابتدای مهر ماه امسال تا پایان آذر ماه یک نفر تبعه خارجی در ارتباط با مواد مخدر از سوی فرماندهی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه 28 باند مواد مخدر در آذربایجان غربی در سه ماه اخیر منهدم شده است، خاطرنشان کرد: 51 قبضه سلاح در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کشف شده است.

اکبری تصریح کرد: تعداد خودروی توقیفی در سه ماه پاییز امسال 103 خودرو اعم از سنگین، سواری و باری است.

وی اضافه کرد: طی سه ماه پاییز امسال در مجموع یک هزار و 512 نفر در ارتباط با مواد مخدر دستگیر و 38 هزار و 690 عدد قرص روان‌گردان از سوی فرماندهی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی کشف شد.

انتهای پیام/61010/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول