اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی خبر داد

برگزاری سومین دوره ارتقاء مهارت برای 10 هزار مربی و مدیر مهد کودک

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و مربیان مهدهای کودک در مشهد گفت: تاکنون 10 هزار مربی و مدیر مهد در این آموزش‌ها شرکت کرده‌اند.

برگزاری سومین دوره ارتقاء مهارت برای 10 هزار مربی و مدیر مهد کودک

طاهره بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سومین دوره آموزشی" ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و مربیان مهدهای کودک" در سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر دوره از این آموزش‌ها 500 مربی و مدیر مهدهای کودک تحت آموزش‌های علمی قرار می‌گیرند، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو دوره از این آموزش‌ها برگزار شده و در حال حاضر سومین دوره آن در جریان برگزاری است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: بهزیستی ناظر دوره است و کانون توسعه و هماهنگی مهدهای کودک خراسان رضوی که یک تشکل غیردولتی بوده مجری این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، تاکنون 10 هزار نفر از مربیان و مدیران مهدهای استان را تحت پوشش گرفته است، ادامه داد: بخشی از این فراگیران دوره‌های مقدماتی را گذرانده و منتظر ورود به دوره‌های تکمیلی هستند.

بختیاری با تأکید بر اینکه شرط اشتغال به عنوان مربی یا مدیر کودک گذراندن این دوره‌ها است، گفت: داشتن گواهینامه این دوره آموزشی برای تأسیس مهد کودک کافی نیست و متقاضیان تأسیس مهد کودک باید علاوه بر گذراندن این دوره سایر شرایط قانونی صدور مجوز را نیز دارا باشند.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول