اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

تبعیت مردم از ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: بصیرت سیاسی مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

تبعیت مردم از ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف‌یوسف‌پور صبح امروز در همایش مسئولان ستاد دهه فجر شهرستان‌های استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: ماموریت پیامبران الهی هدایت مردم از ظلمات به سوی نور است.

وی تصریح کرد: حفظ آیین و شعائر الهی وظیفه تک تک ما است و باید تلاش کنیم که شعائر اسلامی را حفظ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مازندران تاکید کرد: برای حفظ و گسترش اسلام باید شعائر دینی را در مناسبت‌های مختلف مورد تکریم قرار دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است و باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب بهره‌گیری کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام برای انقلاب اسلامی گفت: دشمن از هر فرصتی تلاش دارد که نظام اسلامی ما را به چالش بکشد و در صحنه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ما را دارد.

این مسئول بیان داشت: در مناسبت‌های مختلف باید نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام شود که بصیرت مردم سیاسی مردم مانع از دستیابی دشمن به اهداف سیاسی از پیش تعیین شده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مازندران اضافه کرد: بصیرت سیاسی مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آیین گرامیداشت دهه فجر گفت: زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در این ایام فراهم شود.

یوسف‌پور با اشاره به ارادت ویژه مردم به نظام اسلامی گفت: به برکت خون شهدا و تبعیت مردم از رهبری، انقلاب اسلامی با ثبات‌ترین کشور منطقه است.

این مسئول در پایان گفت: ایجاد اتحاد ملی انسجام وحدت عمومی بر حول محوریت ولایت فقیه از جمله رویکردها و وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این موضوع باید در شهرستان‌ها نیز تسریع پیدا کند.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران فعال دهه فجر استان مازندران در استانداری مازندران خبر داد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول