اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پدافند هوایی محرم شاهرود:

قرآن و اهل بیت(ع) راه عبور از خطرات امروز است

فرمانده پدافند هوایی محرم شاهرود گفت: اگر می‏خواهیم از کوران خطرات و پیچ و خم‏های پیش‌رو به سلامت عبور کنیم، باید به قرآن و اهل بیت(ع) توجه داشته باشیم.

قرآن و اهل بیت(ع) راه عبور از خطرات امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالرحیم ابراهیمیان امشب در اجتماع بزرگ بسیجیان و مردم ولایت‏مدار منطقه باغ‏زندان شاهرود که در حسینیه حاج ابوالقاسم این منطقه گردهم آمده بودند، طی سخنانی اظهار داشت: بدون شک، حماسه ماندگار 9 دی بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن است.

وی افزود: حماسه ملت در 9 دی فصل جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلاب دینی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

فرمانده پدافند هوایی محرم شاهرود تصریح کرد: روز 9 دی به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده ملت ایران در تاریخ ماندگار شده است.

وی تأکید کرد: آنچه در حماسه ماندگار 9 دی رخ داد، در واقع برخاسته از حرکت ایمانی و با انگیز کاملاً خدایی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود.

ابراهیمیان با بیان اینکه بارها رهبر فرزانه انقلاب بر این نکته تأکید داشته‌اند، اضافه کرد: ولی امر مسلمین همیشه تأکید داشته‌اند که «در 9 دی دست اراده الهی دیده شد»؛ چرا که این خروش عظیم یک ملت که مانند خروش ابتدای انقلاب بود به وسیله شخص یا اشخاص قابل برپا شدن نبود و اراده خداوند را می‌خواست و بس.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر اسلام ناب و ولایت، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در کوران خطرات و پیچ و خم‌های پیش رو سلامت عبور کنیم، باید به فرموده خداوند به قرآن و اهل بیت(ع) توجه داشته باشیم.

فرمانده پدافند هوایی محرم شاهرود بیان داشت: برگزاری این قبیل مراسم‌ برای ائمه هدی (ع) خود سبب نزدیک شدن قلوب می‌شود و این اتحاد و وحدت است که ما را برابر دشمنان داخلی و خارجی پیروز می‌کند.

ابراهیمیان عنوان داشت: دشمنان ما از این مجالس عزاداری و تعظیم شعائر دینی بسیار ترس دارند و برای همین هم جنگ نرم را به راه انداخته‌اند تا به خیال خام خود ما را از اعتقادات‌مان دور کنند، اما کور خوانده‌اند.

وی در پایان تأکید کرد: ملت ما با فرهنگ اسلام ناب و اهل بیت(ع) درآمیخته است و این درآمیختگی به گونه‌ای است که قابل تفکیک و جداسازی نیست و دشمن ما بیهوده آب در هاون می‌کوبد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول