اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

میزبانی پاکدشت از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران

شهرستان پاکدشت، صنعتی‌ترین شهرستان استان تهران امروز میزبان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت این استان بود.

میزبانی پاکدشت از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، یدالله صادقی بعدازظهر امروز به‌همراه فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار پس از جلسه‌ای که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، از چند واحد صنفی بازدید کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این بازدید که بیشتر به رویکرد بررسی مشکلات مردم و همسایگان صنایع و صنعت‌گران متمرکز شده بود از شرکت سازنده کنتورهای گاز ایران که 440 نفر نیروی بومی را به کار گرفته است، معادن اطراف روستاهای خسرو، جمال‌آباد و محمودآباد و شهرک صنعتی موزائیک‌سازان بازدید کرد.

صادقی در این بازدید که حدود سه ساعت به‌طول انجامید حریم روستای خسرو، محمودآباد و جمال‌آباد و معادن اطراف آن‌ها را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران دستورات لازم در راستای هماهنگی و پیگیری موضوعات مطروحه را صادر کرد و مقرر شد در کارگروهی ویژه نسبت به ساماندهی معادن و رفع مشکلات صنعت‌گران تدابیر سازنده اندیشیده شود.

انتهای پیام/2462/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول