اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرمنده هواداران هستیم

پورغلامی: ‌در تراکتور نمی‌مانم/هنوز فرصت برای تیم ‌تمام نشده است

مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هنوز فرصت قهرمانی برای تیم ما تمام نشده و می‌توانیم مجدداً در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

پورغلامی: ‌در تراکتور نمی‌مانم/هنوز فرصت برای تیم ‌تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد پورغلامی عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: در بازی مقابل تیم شیرازی چهار موقعیت گل بالای 95 درصد داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد، الان تیم تراکتورسازی در موقعیت دیگری بود.

وی گفت: پیش‌بینی بازی سخت با تیم فجرسپاسی را می‌کردم، این تیم با لایه‌های دفاعی خود یک امتیاز را از تراکتورسازی گرفت و متاسفانه ما موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم که نتوانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

مربی تیم تراکتورسازی افزود: بازی در زمین یخ‌زده بسیار سخت است، سال‌های گذشته زمین در چنین وضعیتی قرار نداشت و  این کار را برای تیم فجرسپاسی که به دنبال کسب یک امتیاز با بازی دفاعی بود، آسان کرده بود و آنها با یک دفع توپ همه چیز را به اول بازمی‌گرداندند.

هنوز دیر نشده است

پورغلامی با اشاره به اینکه برای قهرمانی تیم تراکتورسازی هنوز فرصت وجود دارد، ابراز داشت: بازی‌های زیادی باقیمانده است و حریفان اصلی ما نیز رو در روی هم قرار خواهند گرفت، ما نیز کار آسانی پیش رو نداریم با این همه معتقد هستم که برای تراکتورسازی هنوز فرصت وجود دارد و می‌توان با اتحاد به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

وی گفت: ما دو هفته در صدر جدول قرار داشتیم اما گل دقیقه 93 مقابل ذوب‌آهن همه چیز را برای ما به هم ریخت و اگر آن توپ به آن شکل وارد گل نمی‌شد اکنون وضعیت تیم کاملاً متفاوت بود.

با جلالی آمدم و با جلالی هم می‌روم

سرمربی سابق تیم ملوان بندرانزلی گفت: من از انزلی به تبریز نیامدم که دستیار مربی شوم و اگر قبول کردم فقط به خاطر مجید جلالی بود، با او به تراکتور آمدم و اگر وی در این تیم نباشد من هم از تراکتورسازی خواهم رفت.

وی اضافه کرد: جلالی دست هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی را باز گذاشته و با این وجود بر سر مواضع خود نیز هست.

کم‌کاری از سوی بازیکنان تراکتورسازی صورت نگرفت

پورغلامی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم تراکتورسازی هیچ کم‌کاری نکرده و نهایت تلاش خود را داشته‌اند، عنوان کرد: تلاش بازیکنان خصوصاً در نیمه دوم قابل تقدیر بوده و من بابت این تلاش  صادقانه از آنها سپاسگزار هستم.

وی افزود: ضمن اینکه جا دارد از داور این مسابقه بابت اعلام زمان کم تلف شده انتقاد کنم، هفته قبل مجید جلالی به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد داور اخراج شد و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تلاش کادر فنی تیم تراکتورسازی موفقیت این تیم و کسب یک جام بود و ما شرمنده هواداران هستیم که امروز برنده نشدیم و اگر در تراکتورسازی ماندگار بودیم امیدوارم از شرمندگی آنها درآییم.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول