اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه دیدار صبا و سپاهان

نارضایتی مرفاوی از عملکرد بازیکنان صبا/ مصدومیت هادی عقیلی

دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان با حاشیه‌های مختلفی از جمله اعتراض مرفاوی به بازیکنان تیمش همراه بود.

نارضایتی مرفاوی از عملکرد بازیکنان صبا/ مصدومیت هادی عقیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام قم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در این دیدار مرتضی کاشی، محسن بیاتی به دلیل مصدومیت و ابوالفضل ابراهیمی به دلیل سه اخطاره بودن در ترکیب صبا حضور نداشتند.

دو تیم صبا و سپاهان در پنج دیدار گذشته در قم به تساوی رضایت داده بودند.

باز هم به دستور حراست تربیت بدنی اجازه ورود خبرنگاران با خودروی شخصی به پارکینگ جایگاه ویژه داده نشد و اصرار خبرنگاران نیز با وجود داشتن وسایلی همچون دوربین و لب تاپ به جایی راه نبرد.

از حدود 500 تماشاگرانی که در ورزشگاه این ورزشگاه را تماشا کردند حدود 300 نفرشان تماشاگران سپاهان بودند که به وسیله چند دستگاه اتوبوس از اصفهان به قم آمده بودند.

مانند چند بازی قبل صبا ورود افراد متفرقه به جایگاه ویژه خبرنگاران که بدون هیچ ممنوعیتی در این جایگاه حاضر می‌شوند مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورده است.

دقیقه 40 مسابقه هادی عقیلی در برخورد با بازیکنان صبا مصدوم شد و با برانکارد به بیرون مسابقه انتقال داده شد به طوری که مربی سپاهان مجبور شد علی احمدی را به جای عقیلی به میدان بفرستد.

در نیمه نخست تنها دو عکاس پشت دروازه صبا حضور داشتند و بقیه عکاسان که عمدتا قمی بودند پشت دروازه سپاهان قرار گرفته بودند.

در این نیمه عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبا و محمود کریمی دستیار کرانچار از ابتدا تا انتها در کنار خط تیم خود را راهنمایی می‌کردند.

در بین دو نیمه که تمام بازیکنان به رختکن رفتند و علی احمدی که چند دقیقه بیشتر در زمین مسابقه نبود در چمن ماند و به گرم کردن خود با برخی از بازیکنان سپاهان پرداخت.

با توجه به سردی هوا در وسط دو نیمه به توپ‌جمع کن‌ها لباس گرم دادند و آنها نیز پس از پوشیدن لباس‌ها به داخل زمین چمن رفتند و دقایقی را به کار با توپ پرداختند.

مهدی شریفی زننده گل نخست این دیدار سومین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

صبا در نیمه دوم دیرتر از تیم سپاهان و تیم داوری وارد زمین شد که احتمالا جریمه کمیته انضباطی را برای صبا به همراه داشته باشد.

با شروع نیمه دوم تنها یک عکاس پشت دروازه سپاهان باقی ماند و بقیه عکاس‌ها و تصویربرداران به پشت دروازه صبا رفتند.

از ابتدای نیمه دوم 5 بازیکن سپاهان و هفت بازیکن صبا در کنار زمین چمن خود را برای ورود به زمین گرم کردند.

در طول نیمه دوم مسابقه تماشاگران سپاهان به طور مداوم این تیم را تشویق کردند و این تیم را با عنوان سپاهان با غیرت صدا زدند.

در دقیقه 60 فرید بهزاد کریمی به کنار زمین مسابقه آمد و دستکش‌های خود را به ساکت الهامی مربی این تیم داد.

در دقیقه 61 یعقوب کریمی به جای امیرحسین کریمی برای تیم سپاهان به میدان آمد.

لحظاتی بعد هادی شکوری بر روی خطایی که بر روی بازیکنان سپاهان انجام داد نخستین کارت زرد این مسابقه را از تورج حق‌وردی دریافت کرد.

در لحظاتی که به علت مصدومیت یکی از بازیکنان سپاهان در دقیقه 70 بازی متوقف شده بود مرفاوی و ساکت الهامی تذکرات فنی را به حسین بادامکی منتقل کردند.

در دقیقه 72 مسابقه صمد مرفاوی به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود و با عصبانیت به کنار خط آمد که داور خط وی را به سوی نیمکت راهنمایی کرد.

صبا که هفته قبل موفق به شکست گسترش فولاد شده بود باز هم به روند قبلی خود و شکست در بازی‌های خانگی روی آورد و مرفاوی هم یک باخت دیگر را برای تیم صبا به ارمغان آورد.

انتهای پیام/78010/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول