اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

آمادگی مدیریت بحران پارس جنوبی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگان

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از آمادگی مدیریت بحران پارس جنوبی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگان خبر داد.

آمادگی مدیریت بحران پارس جنوبی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای کمک‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده بستک هرمزگان آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ضمن ابراز همدردی کارکنان صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور با زلزله‌زدگان استان هرمزگان از آمادگی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان خبر داد.

نصوری با اعلام آمادگی مدیریت بحران منطقه ویژه برای مشارکت در عملیات‌های امداد و نجات، آواربرداری و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت انرژی کشور از نخستین ساعات وقوع زلزله در استان همجوار با صنایع نفت و گازی در پارس جنوبی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در حالت آماده‌باش درآمده است.

وی تصریح کرد: اکنون مدیریت‌های مختلف این سازمان برای مشارکت همه جانبه در عملیات امداد و نجات و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان منتظر اعلام درخواست از سوی متولیان امر در استان هرمزگان هستند.

این مسئول گفت: منطقه ویژه پارس در اولین فرصت پس از اعلام نیاز این سازمان با بسیج امکانات خود تعهد انسان‌دوستانه خود را در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان ایفا خواهد کرد.

نصوری ابراز داشت: کارکنان صنعت نفت و جهادگران ایران اسلامی در پایتخت انرژِی کشور همدردی خود را با زلزله‌زدگان استان هرمزگان ابراز داشته و خود را در غم داغ‌دیدگان این حادثه شریک می‌دانند.

وی یادآور شد: سازمان منطقه ویژه پارس در اعزام برخی نیروها به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان با نهادهای امداد و نجاتی استان بوشهر مشارکت داشته است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول