اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسکو خبر داد

کشف 35 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اسکو

فرمانده انتظامی اسکو از کشف 35 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف 35 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، سهراب رحیم‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس خبرهای اطلاعاتی مبنی بر ورود سلاح و مهمات از استان‌های همجوار توسط باند قاچاق سلاح موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه جزیره اسلامی با هماهنگی مقام قضایی نسبت به ایجاد ایست بازرسی موقت در جلوی یگان اقدام که در حین بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک که راننده خودرو به ایست ماموران بی‌توجهی کرده و از محل متواری می‌شود و در ادامه تعقیب خودرو را رها کرده و به صورت پیاده از محل متواری می‌گردد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو تعداد 35 قبضه اسلحه شکاری تک لول و 2 لول oskar ساخت کشور ترکیه کشف شد.

فرمانده انتظامی اسکو اضافه کرد: پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ارسال که با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت متهم به نام «و-ع» شناسایی و دستگیر شد.

رحیم‌زاده افزود: متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که اسلحه‌ها را از مرز ترکیه خریداری و قصد انتقال و فروش در استان‌های داخلی کشور را داشت.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: وارد کردن و نگهداشتن هرگونه سلاح گرم اعم از شکاری و همچنین انواع افشانه‌های دفاع شخصی و شوکرها و تجهیزات نظامی که برخی از افراد بدون اطلاع از عواقب قانونی آن اقدام به خرید، حمل، فروش و یا نگهداری آن می‌کنند برابر قوانین جاری جرم محسوب و پیگرد قانونی دارد.

فرمانده انتظامی اسکو گفت: در تمام عملیات‌های پلیس امت مردم همیشه در صحنه شهرستان با همکاری به موقع پلیس را در هرچه بهتر انجام وظیفه کردن یاری کرده‌اند و انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و یا اطلاع از اقدام برخی از افراد مبنی بر ورود انواع سلاح و نگهداشت آن، برای همکاری در امنیت پایدار اجتماعی سریعا با 110 تماس حاصل و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار پلیس قرار دهند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های 110 تماس حاصل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام دارند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول