اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 قم:

پلمپ واحدهای متخلف ذبح مرغ پاک کردن صورت مسئله است

شهردار منطقه 7 قم گفت: تخریب و پلمپ واحدهای متخلف در فروش و ذبح غیرشرعی مرغ، پاک کردن صورت مسئله است و باید برای برطرف کردن این مسئله به صورت اساسی چاره‌اندیشی شود.

پلمپ واحدهای متخلف ذبح مرغ پاک کردن صورت مسئله است

علیرضا مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کشتار غیرشرعی و فروش غیرمجاز مرغ در یکی از خیابان‌های منطقه هفت اظهار کرد: نباید همه وظایف را بر عهده شهرداری گذاشت چراکه رسیدگی به این مسئله یک وظیفه بین بخشی است و همه باید در این زمینه کمک کنند.

وی با تبیین نهادهایی که در زمینه رسیدگی به این مسئله وظیفه‌ای بر عهده دارند، تصریح کرد: دادستانی، بهداشت، دامپزشکی و اماکن در رسیدگی به کشتار غیرشرعی و فروش غیرمجاز مرغ مسئولیت دارند ولی همه وظایف را متوجه شهرداری می‌دانند.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه پلمپ و تخریب این واحدهای متخلف تنها پاک کردن صورت مسئله است، تصریح کرد: باید ذبح و فروش پرندگان ساماندهی شود و برای مردم هم این فرهنگ نهادینه شود که برای ادای نذر و ذبح طیور به مکان‌هایی که از سوی شهرداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

وی شهرداری را نهادی دارای مسئولیت‌های گوناگون برشمرد و گفت: پاکیزه‌سازی شهر، ترافیک،‌ سد معبر و مسئولیت‌های بسیار سنگین دیگری بر عهده شهرداری است که هر یک از این مسئولیت‌ها نیازمند زمان و برنامه‌ریزی خاص است و فرصتی برای انجام وظایف دیگر نهادها باقی نمی‌ماند.

مظفری با بیان اینکه استناد به بند 20 ماده 55 فقط فرار از وظایف نهادهایی است که در زمینه رسیدگی به واحدهای متخلف ذبح و فروش مرغ در این منطقه، وظیفه‌ای بر عهده دارند، ادامه داد: در این قانون عناوینی چون مزاحمت و سر و صدای فراوان اشاره شده که مصداق این تخلف نیست.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تجاری متخلف در خیابان خاکفرج در مالکیت آستانه مقدسه است، تصریح کرد: سرقفلی این واحدهای متخلف نامعلوم است و این مسئله کار را برای نهادهای مسئول مشکل می‌کند.

شهردار منطقه هفت قم عنوان کرد: شهرداری برای برطرف کردن این مشکل در منطقه هفت، تلاش بسیاری انجام داده است که می‌توان به پلمپ برخی از این واحدهای تجاری و تخریب چند واحد متخلف در همین منطقه اشاره کرد.

وی افزود: پلمپ واحدهای متخلف به صورت مکرر انجام شده و در هر نوبت متخلفان نسبت به فک پلمپ اقدام کرده و به کار خویش ادامه داده‌اند.

مظفری خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا تنها نهادی است که انجام وظیفه می‌کند و دیگر نهادها فقط نظاره‌گر هستند.

انتهای پیام/78005/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول