اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت دختر آیت الله کوهستانی انجام شد

حضور استاندار مازندران در منزل آیت‌الله فاضل

در پی درگذشت دختر آیت‌الله کوهستانی و همسر آیت‌الله فاضل مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران، استاندار مازندران با همراهی قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید با حضور در منزل آیت‌الله فاضل به ایشان این مصیبت را تسلیت گفت.

حضور استاندار مازندران در منزل آیت‌الله فاضل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پی درگذشت دختر آیت‌الله کوهستانی و همسر آیت‌الله فاضل مدیر حوزه فیضیه مازندران، استاندار مازندران با همراهی قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید کشور و معاون عمرانی استانداری، فرماندار ویژه بابل و جمعی  از مدیران کل با حضور در منزل آیت‌الله فاضل به ایشان این مصیبت را تسلیت و تعزیت گفت.

ربیع فلاح استاندار مازندران با تسلیت درگذشت مرحومه طاووس کوهستانی همسر آیت‌الله فاضل مدیر حوزه علمیه فیضیه بابل برای آن مرحومه آرزوی علو درجات را از درگاه باری‌تعالی مسئلت کرد.

در این دیدار آیت‌الله فاضل نیز ضمن تشکر از اعلام همدردی و تسلیت استاندار مازندران و همراهان ابراز امیدواری کرد تا مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند و به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: ما دارای رهبر خوب، دولت خوب و مردم خوب هستیم اما باید از این فرصت‌ها درست استفاده کنیم.

به گزارش فارس، مرحومه طاووس کوهستانی همسر آیت‌الله فاضل مدیر حوزه علمیه فیضیه بابل و مادر طلبه شهید محمدمهدی فاضل همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) بر اثر بیماری در سن 70 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول