اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خستگی و خواب‌آلودگی در محور خلیل‌آباد حادثه آفرید

خستگی و خواب‌آلودگی راننده در محور بردسکن به خلیل‌آباد حادثه آفرید.

خستگی و خواب‌آلودگی در محور خلیل‌آباد حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون کاویان و عدم توجه به جلو موجب شد این کامیون با یک دستگاه کامیون بنز تصادف کند که علاوه بر وارد شدن خسارت، راننده کامیون کاویان دچار شکستگی از ناحیه پا شد که توسط مرکز درمانی خلیل‌آباد مورد مداوای اولیه قرار گرفت و سپس به بیمارستان کاشمر اعزام و بستری شد.

اکبر نوری کارشناس تصادفات پلیس راه کاشمر که در صحنه تصادف حاضر شده بود، با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت: رانندگان باید همیشه مواظب باشند هیچ وقت در حین خستگی رانندگی نکنند.

وی افزود: رانندگان به ویژه رانندگان کامیون‌ها باید با برنامه‌ریزی لازم مسیرها را طی نمایند چرا که خستگی و خواب‌آلودگی یک لحظه غفلت، یک عمر پشیمانی را در پی دارد.

اضافه می‌شود محور خلیل‌آباد به بردسکن کم‌عرض است و هر از گاهی به علت تردد بیش از ظرفیت این جاده که محل تردد روزانه ده‌ها دستگاه کامیون و اتوبوس از شهرستان‌های مختلف به سبزوار، شیراز، فردوس و تهران و دیگر استان‌ها و شهرها است موجب بروز حوادث رانندگی می‌شود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول