اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار اعلام کرد

تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز سبزواری‌ها در بازار

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار سبزوار از تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: این کالاها در انبارها نگهداری می‌شود و از بابت تأمین آن‌ها مشکلی نداریم.

تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز سبزواری‌ها در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین میردشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نوسانات اخیر قیمت کالاها در بازار اظهار کرد: این تغییر و نوسان به دلیل نوسانات بین عرضه و تقاضا بوده‌ است.

وی ادامه داد: مردم در انتظار هستند تا دولت با اجرای سیاست‌های مناسب قیمت کالاها را کاهش دهد تا اقشار کم‌درآمدی که از خرید برخی کالاها صرف‌نظر کرده‌اند بتوانند از آنها نیز بهره‌مند شوند.

این مسئول از تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار خبر داد و خاطرنشان کرد: این کالاها در انبارها نگهداری می‌شود و از بابت تأمین آن‌ها مشکلی نداریم.

وی از کاهش نرخ میوه و تره‌بار در سطح بازار خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با سیاست‌های مدبرانه دولت و فعالیت‌هایی که اخیراً توسط مسئولان صورت گرفته است شاهد بهبود وضع اقتصادی و کاهش قیمت‌ها در آینده باشیم.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول