اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور

سامانه نظارت بر امور داروخانه‌های خوزستان راه‌اندازی شد

سامانه نظارت بر امور داروخانه‌های خوزستان برای نخستین‌بار در کشور در این استان راه‌اندازی شد.

سامانه نظارت بر امور داروخانه‌های خوزستان راه‌اندازی شد

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سامانه نظارت بر امور داروخانه‌های خوزستان برای نخستین‌بار در کشور در این استان راه‌اندازی شد.

حسین برزگر تصریح کرد: این سامانه به منظور نظارت و کنترل دقیق‌تر بر نحوه فعالیت، قیمت و رسیدگی سریع‌تر به شکایات مردمی از داروخانه‌های استان توسط کارشناسان فنی حوزه آی.تی(IT) معاونت غذا و داروی خوزستان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه قرار است تا چند روز آینده در خوزستان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند، اضافه کرد: تمام فرآیندهای مربوط به حوزه داروخانه‌های استان از ارزیابی تاسیس داروخانه تا ابطال پروانه تاسیس و همچنین بازرسی و رسیدگی به شکایات شهروندان در این سامانه انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان خوزستانی همچنین می‌توانند از طریق این سامانه پیگیری شکایات خود را به صورت آنلاین از طریق اینترنت مشاهده کنند. 

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول