اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم قم ـ تهران

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای که در جاده قدیم قم ـ تهران رخ داد 5 نفر به شدت مجروح شدند و پس از دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم قم ـ تهران

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه معمولاً ساعات پایانی تعطیلات، به دلیل تردد در محورهای مواصلاتی استانی شاهد حوادث پرشماری هستیم، اظهار کرد: از عصر روز گذشته پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس 115 به ویژه اتوبان تهران به حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای که هشت صبح امروز رخ داد، گفت: سه دستگاه خودرو در جاده قدیم قم ـ تهران با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه پنج مجروح به دنبال داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حضور به موقع پرسنل اورژانس 115 و آتش‌نشانی در محل حادثه عنوان کرد: مجروحین پس از عملیات رهاسازی توسط پرسنل آتش‌نشانی، تحویل اورژانس 115 شدند که این افراد پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: بر اثر برخورد پراید با جدول در خیابان اراک پنج نفر مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر واژگونی پژو در جاده کهندان سه نفر مصدوم شدند که پس از ارائه خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی تصادف موتورسیکلت و سواری را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر این حادثه که در میدان ولی عصر رخ داد چهار نفر به شدت مصدوم شدند.

وی همچنین از تصادف 2 دستگاه خودروی سواری در جاده قنوات خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر به شدت مصدوم شدند که به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از برخورد خودرو ال 90 با پراید در جاده کهک خبر داد و تصریح کرد: پنج نفر در این حادثه به شدت مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.

مسمومیت 2 نفر با گاز کربن

فراهانی عنوان کرد: با وجود هشدار به مردم برای جلوگیری از بروز حادثه نشت گاز و خفگی، با این حال یک نفر در خیابان هفت‌تیر دچار مسمومیت شد که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شد.

وی از یک مورد مسمومیت دیگر با گاز کربن در شهرک سلفچگان خبر داد و گفت: شخص مصدوم در این حادثه پس از عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول