اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اصفهان:

میدان انقلاب اصفهان نماد انقلابی ندارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اصفهان گفت: پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نماد انقلابی و متناسب با انقلاب در میدان انقلاب اصفهان دیده نمی‌شود.

میدان انقلاب اصفهان نماد انقلابی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسکری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به ساخت‌های نیمه کاره سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: انتظار داریم شهرداری اصفهان ما را در ساخت ساختمان‌های نیمه کاره یاری کند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان یک شهر شهید پرور است بیان کرد: پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب این سؤال مطرح است که چند اثر فاخر از مفاخر شهدای ما چاپ شده است و یا چند فیلم فاخر در رابطه با شهیدان ساخته شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اصفهان با اشاره به اینکه کمبود بودجه نمی‌تواند دلیل این کم کاری باشد، افزود: به عنوان مثال چنانچه مراسم استاد پرورش به تنهایی توسط سازمان تبلیغات در گلستان شهدا صورت گرفت و این در حالی است که می‌توانست با کیفیت بهتری و با همکاری سایر ارگان‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: محافل قرآنی در شهر اصفهان زیاد انجام می‌شود اما نمود زیادی ندارد و انتظار می‌رود شهرداری در زمینه دستاوردهای قرآنی سرمایه‌گذاری کند.

عسکری در ادامه گفت: خاطرات بزرگان قبل از انقلاب و کسانی که در خط ولایت مانده‌اند پس از این سال‌ها جایی ثبت نشده است در حالی که سازمان تبلیغات چندین سال پیش برای اینکه به دست فراموشی سپرده نشود اقدام به جمع‌آوری یکسری از مستندات از درب منازل شد.

وی با اشاره به 3 دوره تجلیل از پیشکسوتان انقلاب چهره‌های شاخص استان گفت: امسال این مراسم به عنوان چهارمین سال در استان انجام می‌شود.

عسکری به جشن سالروز 12 بهمن و دهه فجر اشاره کرد و افزود: هر ساله این جشن‌ها در مدارس استان انجام می‌شود. این سلیقه‌های ناهمگون سبب می‌شود که این جشن‌ها به صورت مختلفی در سطح استان برگزار شود.

وی به امر توجه به نقاط دوردست استان و مناطق محروم پرداخت و گفت: باید تمرکز دستاوردهای انقلاب به مکان‌های دوردست هم برده شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اصفهان دستاوردهای انقلاب را یک نکته مثبت دانست و بیان کرد: مهمترین راهپیمایی سال، راهپیمایی 22 بهمن است و آیا پس از 35 سال از پیروزی انقلاب با تشکر از حضور حماسی مردم در این سال‌ها چرا باید مردم اصفهان بر روی سنگ‌های سرد میدان امام نماز بخوانند و مصلی همچنان نیمه کاره باشد.

وی با طرح این سؤال که در این سال‌ها چندین استاندار و شهردار در اصفهان تغییر کرده‌اند و اعضای شورای شهر نیز در هر دوره در جریان این امر بوده‌اند، گفت: چرا شورای شهر با وجود اعتبارات خوبی که دارد همتی لازم را برای اصفهان انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: کارگروه مشترک برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اجرا شود و باید کاری کرد که دهه فجر به کام مردم شیرین و دستاوردهای انقلاب به خصوص از سوی اصفهان برای مردم تشریح شود.

عسکری در پایان افزود: 35 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد اما هنوز نمادی متناسب با انقلاب در میدان انقلاب اصفهان نصب نشده است و انتظار می‌رود خیابان‌ها و میادین متناسب با جمهوری اسلامی با نماد متناسب با آن تزئین شده باشد.

انتهای پیام/63012/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول