اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مطرح کرد

حمایت مالی بخش خصوصی عامل مهم موفقیت ورزش خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: با حمایت بخش خصوصی شاهد رشد و بالندگی ورزش استان در تمامی عرصه‌ها به ویژه موفقیت نمایندگان خراسان رضوی در لیگ‌های کشور و حتی رقابت‌های آسیایی هستیم.

حمایت مالی بخش خصوصی عامل مهم موفقیت ورزش خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید‌علی‌اکبر هاشمی‌جواهری اظهار کرد: این اداره‌کل همواره بر حمایت از رشته‌های ورزشی مختلف تاکید دارد و از ورود حامیان مالی به عرصه ورزش استقبال می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت مالی بخش خصوصی عامل مهم موفقیت ورزش استان است، تصریح کرد: سال‌های گذشته فعالان صنعتی و بخش غیردولتی تمایل زیادی به حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی نداشتند ولی این شرایط در حال تغییر است.

هاشمی‌جواهری اضافه کرد: در کنار این حامیان، مؤسسات، شرکت‌ها و کارخانجات دیگری نیز هستند که در سایر رشته‌ها و تیم‌های ورزشی استان به عنوان حامی مالی حضور دارند و به خوبی در آن رشته‌ها پشتوانه‌سازی کرده و موفقیت ورزش استان را پایه‌ریزی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تاکید کرد: اگر امروز شاهد موفقیتی در عرصه‌های مختلف ملی و باشگاهی برای ورزش استان هستیم، بخش اعظم آن مربوط به تغییر نگرش مدیران باشگاه‌ها نسبت به حمایت مالی از ورزشکاران است.

وی ادامه داد: در کنار مسائل فنی و مالی، توجه به مسائل فرهنگی نیز در کنار ورزش مورد تاکید مدیران این باشگاه‌ها است که این موضوع جای قدردانی دارد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ با مساعدت و توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجدداً بحث اختصاص یک درصد از بودجه ادارات دولتی به ورزش استان‌ها احیا شود تا با بهبود شرایط مالی ادارات ورزش و جوانان استان‌ها، بخش خصوصی نیز انگیزه بالاتری برای حمایت از تیم‌های ورزشی داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول