اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-65

عزیزی: کمیته دانشجویی کنگره شهدای کرمانشاه تشکیل می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه از تشکیل کمیته دانشجویی کنگره شهدای کرمانشاه خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره برگزار می‌شود.

عزیزی: کمیته دانشجویی کنگره شهدای کرمانشاه تشکیل می‌شود

مراد عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بسیج دانشجویی کرمانشاه در راستای سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار 800 شهید استان کرمانشاه اقدام به تشکیل کمیته بسیج دانشجویی کرده است.

عزیزی ادامه داد: در کمیته دانشجویی یک برنامه یک‌ساله در نظر گرفته شده و تا شهریور ماه آینده ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نخستین اقدام برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر، شناسایی شهدای دانشجوی استان بود، گفت: 81 شهید دانشجو در سراسر استان کرمانشاه شناسایی شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه از برگزاری هشت یادواره شهدا در بخش کمیته دانشجویی خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌ها، اجرای 16 برنامه متنوع فرهنگی و تقدیر از سرداران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.

وی برگزاری برنامه شبی با شهدا در دانشگاه، نمایشگاه کتاب، غبارروبی مزار شهدا، اردوهای راهیان نور دانشجویی و خانواده‌های شهدای دانشجو، تهیه شناسنامه شهدای دانشجو، طراحی وبلاگ، سایت و فلش‌کارت شهدا و تبلیغات محیطی را از جمله دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

عزیزی به تدوین و تهیه کتاب، فیلم و سرود شهدای دانشجو اشاره کرد و بیان داشت: فضاسازی دانشگاه‌ها در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو انجام شده و برنامه فتح قله با شرکت 50 نفر و کوهپیمایی پنج هزار نفری دانشجویان انجام می‌شود.

این مسئول چاپ نشریه مکتب شهدا، تقدیر از نورالدین پسر ایران و نویسنده کتاب پایی که جا مانده، تقدیر از خانواده شهدای دانشجو و طراحی نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه، اجرای مسابقات ورزشی، فراخوان شعر، مقاله و داستان دانشجویی، احداث 10 یادمان، تندیس و عکس شهدای دانشجو در دانشگاه‌ها و ارسال پیامک از وصیت‌نامه شهدا به دانشجویان در راستای برنامه‌های کنگره انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول