اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبا:

برای نخستین بار در قم سپاهان را شکست می‌دهیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هدف ما این است که ضمن انجام یک بازی خوب و حساب‌ شده برای نخستین بار سپاهان را در قم شکست بدهیم.

برای نخستین بار در قم سپاهان را شکست می‌دهیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تغییرات مثبتی در صبا ایجاد شده است و بازیکنان ما روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارند تا بتوانند امتیازاتی که در دیدارهای گذشته از دست داده‌ایم را در هفته‌های آتی جبران و این هفته برای نخستین بار در قم از سد سپاهان عبور کنیم.

وی یادآور شد: بعد از پیروزی بسیار خوبی که در مصاف خارج از خانه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم گسترش فولاد کسب کردیم، روحیه بسیار خوبی به تیم صبا تزریق شده و تک تک اعضای تیم از پیروزی در بازی‌های آتی به خصوص مقابل سپاهان اصفهان صحبت می‌کنند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه کسب سه امتیاز از مسابقه اخیر نشان‌دهنده افزایش توانایی تیم صبای قم است، اظهار کرد: قطعاً در هفته بیست و یکم نیز پیروزی صبای قم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌تواند توان و آمادگی صبا را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتبال صبای قم از نظر روحی و جسمی برای موفقیت در بازی‌های باقی مانده از نیم فصل دوم لیگ برتر، تصریح کرد: ما شایستگی خود برای کسب موفقیت در دور برگشت رقابت‌ها را در این بازی به نمایش خواهیم گذاشت.

بختیاری‌زاده ادامه داد: از دیدارهای باقی مانده لیگ برتر حداکثر امتیاز را می‌خواهیم تا خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم، فاصله تیم‌ها در نیمه دوم جدول رده‌بندی بسیار نزدیک است و به همین خاطر هرگز نباید در هیچ یک از بازی‌های پیش رو امتیاز از دست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در هیچ یک از چهار بازی دور برگشت که متاسفانه به حریفان باختیم لایق باخت نبود چون خوب و مثبت عمل می‌کردیم اما به لحاظ روحی مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه با پیروزی بر تیم گسترش فولاد تبریز این مشکل نیز برطرف شد.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در دیدارهای دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی در دیدار اخیر نشان داده شد که با وحدت بیشتر می‌توانیم فاصله‌ای که با تیم‌های بالاتر از خود داریم را به سادگی جبران کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هفته ششم نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر شنبه چهاردهم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول