اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

بخشی از معوقات کارمندان اتوبوسرانی اصفهان پرداخت شده است

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اعتراضات کارمندان اتوبوس‌رانی اصفهان نسبت به پرداخت حق و حقوق خود، گفت: بخشی از معوقات کارمندان اتوبوسرانی اصفهان هفته پیش پرداخت شده است.

بخشی از معوقات کارمندان اتوبوسرانی اصفهان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان، ضمن قدردانی از مراسم تجلیل استاد علی‌کبر پرورش، اظهار کرد: باید آثار استاد پرورش در راستای ماندگاری و انتقاد به نسل‌های بعدی انتشار پیدا کند.

وی با اشاره به بازدید از برخی اماکن همچون قطار شهری، پروژه امام خمینی و بافت‌های تاریخی، افزود: برخی از این مکان‌ها از جمله نقاط آسیب‌پذیر است که از نظر سیستم اطفاء حریق آلودگی هوا و حقوق مصرف‌کنندگان نیاز به رسیدگی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، تصریح کرد: با کمال تأسف شاهد ساخت‌وساز‌های خلاف به‌خصوص در حاشیه شهر اصفهان هستیم که به دلیل اینکه این ساختمان‌ها بدون پروانه ساخت هستند بعضا استاندارد هم نیستند.

وی در ادامه با اشاره به سامانه هوشمند در تاکسی‌های شهری، گفت: سامانه هوشمند تاکسی به نفع مردم و رانندگان است.

امینی در پایان در بخشی از صحبت‌های خود به اعتراضات اخیر رانندگان شرکت واحد اتوبوس‌رانی اشاره کرد و افزود: حقوق و مزایای رانندگان شرکت واحد اتوبوس‌رانی باید قبل از نارضایتی رانندگان پرداخت شود.

انتهای پیام/63012/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول