اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

سالن ورزشی مطالبه به‌حق بانوان شهرستان مهربان از دولت است

بخشدار مهربان با اشاره به عدم وجود هرگونه فضای ورزشی ویژه بانوان در مهربان گفت: با تکمیل سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان یکی از خواسته‌ها و مطالبات به حق بانوان از دولت تحقق یابد.

سالن ورزشی مطالبه به‌حق بانوان شهرستان مهربان از دولت است

محمد عبداللهی در حاشیه بازدید سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از روند اجرایی پروژه سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان، میدان ورزشی آزادگان و سالن ورزشی جهان پهلوان تختی مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به خدمات قابل توجه دولت در بخش ورزش در بخش مهربان، بیان برخی مسائل  و مشکلات ورزشی را یادآوری و تکرار خواسته جوانان و ورزشکاران مهربان عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، با عنایات مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گام‌های بلندتری برای اعتلای ورزش مهربان برداشته شود و موفقیت جوانان و ورزشکاران مهربانی در عرصه‌های مختلف ورزشی در مسابقات داخلی و برون‌مرزی بیش از پیش تداوم یابد.

بخشدار مهربان با اشاره به این که در احداث سالن ورزشی در شهرهای مهربان، شربیان، دوزدوزان و روستای قیصریه به نوعی ردپای اسبقیان مدیر کل ورزش دیده می‌شود، اظهار امیدواری کرد، در دوران مسئولیت و مدیریت مجدد اسبقیان در ورزش استان، خاطرات خوش و دوران طلایی ورزش مهربان مجدداً تکرار شود.

عبدالهی، تکمیل سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان را خواسته موکد بانوان مهربان از دولت عنوان کرد و با اشاره به عدم وجود هرگونه فضای ورزشی ویژه بانوان در مهربان اظهار امیدواری کرد، با تکمیل سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان یکی از خواسته‌های بانوان محترمه از دولت تحقق یابد.

بخشدار مهربان تخصیص اعتبارات لازم برای به هئیت‌های ورزشی مهربان برای تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران بخش مهربان که در سال‌های اخیر مقام‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند، تخصیص اعتبار برای تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی موجود در شهرها و روستاهای بخش مهربان و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای احداث استادیوم ورزشی در میدان ورزشی آزادگان را از خواسته‌های جوانان و ورزشکاران از مدیرکل ورزش و جوانان استان و دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این خواسته جوانان و ورزشکاران در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عبدالهی تجهیز دیواره سنگ‌نوردی مهربان را از دیگر نیازهای ورزش کوهنوردی مهربان عنوان کرد و با اشاره به موفقیت کوهنوردان مهربان در برنامه‌های صعودهای مختلف کوهنوردی در داخل و خارج از کشور خواستار حمایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزش کوهنوردی و هیئت کوهنوردی مهربان شد.

بخشدار مهربان با اشاره به نبود ساختمان اداری مستقل، خواستار احداث ساختمان اداره ورزش و جوانان در مهربان شد.

عبدالهی احداث سالن ورزشی در روستای آلان مرکز دهستان آلان و برآغوش را از نیازهای ضروری جوانان و ورزشکاران این دهستان 12 هزار نفری عنوان کرد و خواستار مساعدت ویژه در این زمینه شد.

بخشدار مهربان با اشاره به نبود استخر ورزشی شنا در مهربان و اجباری شدن آموزش ورزش شنا در مدارس ابتدائی و خطرات احتمالی در رفت و آمد دانش‌آموزان به استخر شنا در شهرستان‌های مجاور خواستار تمهیدات لازم در این زمینه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی شد.

سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و با 6 میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود که در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی و با حضور محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان کلنگ‌زنی شده بود و تاکنون حدود 700 میلیون ریال برای احداث آن هزینه شده و به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی 600 میلیون ریال نیز اخیراً برای سرگیری عملیات  اجرایی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول