اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

تکلیف قهرمان 5 هفته آینده رقم می‌خورد/سپاهان بازیکن جوان رو می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: چهار تا پنج هفته آینده سرنوشت قهرمان رقم خواهد خورد چراکه تیم‌های قدرتمند صدر جدول مثل پرسپولیس، فولاد و استقلال هنوز بازی‌های اصلی خود را انجام نداده‌اند.

تکلیف قهرمان 5 هفته آینده رقم می‌خورد/سپاهان بازیکن جوان رو می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، زلاتکو کرنچار جمعه شب در کنفرانس خبری پیش بازی صبا و سپاهان در سخنانی، این مسابقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: درصدد هستیم تا در این مسابقه به پیروزی برسیم تا بتوانیم با توجه به نتیجه تساوی پرسپولیس در بازی امروز به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هم‌اکنون سپاهان در رده ششم جدول قرار دارد اما تلاش ما این است که با برد در مقابل صبا خودمان را به رقابت در صدر جدول ملحق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه از فرصت تعطیلی لیگ به خوبی استفاده کردیم، اظهار داشت: بازیکنان ما نشان دادند که کاملا با انگیزه هستند و برای پیروزی به میدان می‌روند.

وی با اشاره به بازی فردای سپاهان در برابر صبای قم ابراز داشت: برای حریفمان احترام قائل هستیم؛ صبا تیم باکیفیتی است و نیاز به یاد کردن از نام عنایتی نیست که هنوز با 37 سال سن با کیفیت بازی می‌کند.

کرانچار تصریح کرد: با عنایت به دو بردی که در دو مسابقه اخیر خودمان در برابر فجر شیراز و تراکتورسازی تبریز داشتیم؛ این توانایی را داریم که بتوانیم با انگیزه برد پا به مسابقه با صبا بگذاریم.

وی یادآور شد: از آنجا که هم صبای قم نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد و هم ما با انگیزه بالا به برد در این بازی نیاز داریم فکر می‌کنیم همگان بازی خوبی را در بازی فردا شاهد خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین با اشاره به اینکه مشکلات اندکی در تیممان داریم، خاطرنشان کرد: امین جهان‌عالیا که می‌توانست در بازی مقابل صبا به میدان برود مصدوم شده و نمی‌تواند بازی کند.

وی در عین حال تاکید کرد: خوشحالیم که تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است به طوری که فردا شاهد بازیکنان جوانی همچون مهدی شریفی و امیرحسین کریمی خواهید بود که برای نخستین بار به میدان می‌روند.

کرانچار همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص دلایل جدایی آرش افشین از سپاهان گفت: این بازیکن خودش میل به رفتن داشت چون می‌دید که شانسی برای حضور در ترکیب ما ندارد زیرا آنچه مد نظر ما بود از وی ندیدیم.

وی گفت: افشین تمایل داشت از سپاهان برود ما هم مانع‌تراشی نکردیم زیرا این بازیکن فکر می‌کرد با رفتن به فولاد این فرصت را به دست بیاورد که دوباره به تیم ملی بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: برای افشین آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به اهدافی که پیش رو دارد، برسد.

وی هدف سپاهان را قهرمانی دانست و گفت: چهار تا پنج هفته آینده سرنوشت قهرمان رقم خواهد خورد چرا که تیم‌های قدرتمند صدر جدول مثل پرسپولیس، فولاد و استقلال هنوز بازی‌های اصلی خود را انجام نداده‌اند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف صبای قم خواهد رفت.

سپاهان اصفهان تا قبل از این مسابقه از 20 بازی انجام داده با 8 پیروزی، 9 تساوی و سه باخت و کسب 33 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد ضمن اینکه تیم صبا هم با همین تعداد بازی و کسب 5 برد، 4 باخت و 11 تساوی و کسب 19 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

لازم به یادآوری است تیم‌ سپاهان در آخرین بازی خود پیش از رویارویی با صبا توانست 3 بر صفر از سد فجر سپاسی عبور کند و صبای قم نیز قبل از صف‌آرایی مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر در تبریز گسترش فولاد را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/78010/ت40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول