اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان غربی خبر داد

واگذاری 21 انشعاب آب در مسکن‌های مهر سلماس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: 21 انشعاب آب در مسکن‌های مهر سلماس تا پایان آبان ماه امسال واگذار شده است.

واگذاری 21 انشعاب آب در مسکن‌های مهر سلماس

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در مساکن مهر سلماس، اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 14 انشعاب آب در مسکن‌های مهر سلماس به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به تعداد انشعاب آب واگذار شده در مسکن‌های مهر سلماس، تصریح کرد: تا پایان آبان ماه امسال 21 انشعاب آب از سوی امور سلماس به مسکن‌های مهر این شهر واگذار شده است.

اکبری تعداد آحاد آب واگذار شده در هشت ماه امسال به مسکن‌های مهر سلماس را 47 فقره عنوان کرد و گفت: مجموع آحاد آب واگذار شده در مسکن‌های مهر سلماس تا پایان آبان ماه امسال 58 فقره گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: طی هشت ماه امسال 9 فقره انشعاب فاضلاب و 23 فقره آحاد فاضلاب در مسکن‌های مهر سلماس واگذار شده است.

وی تعداد کل انشعاب فاضلاب واگذار شده برای مسکن‌های مهر سلماس تا پایان آبان ماه امسال را 16 فقره عنوان کرد و گفت: 34 فقره آحاد فاضلاب تا پایان آبان ماه امسال واگذار شده است.

اکبری با اشاره به واگذاری انشعاب و آحاد آب در مسکن‌های مهر نوشین، اضافه کرد: در هشت ماه امسال هفت فقره انشعاب آب و هفت فقره آحاد آب برای متقاضیان مسکن‌های مهر نوشین واگذار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل انشعاب آب مسکن‌های مهر نوشین تا پایان آبان ماه امسال 16 فقره گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول