اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تارتار:

داماش اسکلت اصلی خود را حفظ کرده است

سرمربی تیم گسترش فولاد با بیان اینکه خاطرات خوبی از هواداران داماش دارم، گفت: داماش در سال‌های اخیر اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است.

داماش اسکلت اصلی خود را حفظ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با داماش در ورزشگاه عضدی این شهر، اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید بگویم امیدوارم مسئولان استانی و وزارت ورزش به داماش کمک کنند تا مشکلات این تیم برطرف شود زیرا این تیم هواداران خوبی دارد و بنده خاطرات خوبی از داماش دارم.

وی افزود: زمانی  که در رشت بودم اوایل ذهنیت‌ها نسبت به من خوب نبود اما بازیکنان مردانه جنگیدند و پیشرفت خوبی کردند.

سرمربی گسترش فولاد با بیان اینکه خاطرات خوبی از هواداران داماش دارم، تصریح کرد: داماش در سال‌های اخیر اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است.

وی درباره شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار کرد: تیم من ظرفیت حضور در رتبه‌های بالاتر را دارد و کاری به گذشته این تیم و اینکه رسول خطیی چه شرایطی داشته است، ندارم و تلاش خود را برای پیشرفت این تیم در ادامه انجام می‌دهم.

تارتار به بازی فردا در مقابل تیم فوتبال داماش گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و نتیجه آن همه را راضی و خوشحال کند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول