اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه اهواز:

پای امریکا هیچگاه به ایران باز نخواهد شد

خطیب جمعه اهواز گفت: آنهایی که به دنبال باز کردن راه برای ورود آمریکایی‌ها به داخل کشور هستند بدانند که هرگز پای آمریکا به ایران باز نخواهد شد.

پای امریکا هیچگاه به ایران باز نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در جمع نمازگزاران اظهار کرد: در روز 9 دی سال 88 فتنه بسیار پیچیده‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند با آگاهی و بصیرت ملت ایران نقش بر آب شد.

وی، هدف دشمن از فتنه 88 را فروپاشی نظام از درون عنوان کرد و افزود: در آن سال حرف‌های دو پهلو و چند پهلوی بعضی از خواص باعث ادامه فتنه شد که البته با درایت مقام معظم رهبری و بیداری مردم نتوانست کار به جایی ببرد.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به اینکه فقدان موضع‌گیری فتنه‌گران در برابر هتاکان به ساحت امام حسین(ع) و ساختار شکنانی که اصل نظام را هدف قرار داده بودند مردم را آگاه کرد، گفت: مقام معظم رهبری با سرانگشت تدبیر و با توکل بر خدا و خلوص نیت و ایستادگی بر ارزش‌های امام و انقلاب فتنه را مدیریت کردند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری خود از تکرار فتنه جلوگیری می‌کنند عنوان کرد: امید است شاهد آن روزی باشیم که انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی خود، امام زمان(عج) سپرده شود.

حاجتی از واکنش منفی برخی افراد نسبت به سخنان رئیس جمهور در خصوص گرامیداشت سالروز نهم دی انتقاد کرد و ادامه داد: مردم امروز ایران اسلامی به مردم 19 دی (اشاره به قیام مردم قم) اقتدا کردند که سالگرد نهم دی را با معنا و مفهوم خاصی برپا داشتند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به دشمنان نظام و اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکایی‌ها و مزدورانش در استان الانبار عراق و نیز سوریه با هدف حمله به اماکن مقدسه می‌جنگند تا روزی کربلا را متصرف شوند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: این مستکبران از خدا بی‌خبر در این اماکن مقدس انفجار انجام می‌دهند تا کربلا و کربلایی‌ها روی زمین نباشد اما هرگز به این هدف خود نخواهند رسید و این آرزو را به گور می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه آنهایی که به دنبال باز کردن راه برای ورود آمریکایی ها به داخل کشور هستند بدانند که هرگز پای آمریکا به ایران باز نخواهد شد عنوان کرد: هدف این افراد را استقرار حاکمیت دموکراسی آمریکایی به جای حاکمیت اسلامی در کشور است که هرگز اجازه داده نمی‌شود به این اهداف دست یابند.

انتهای پیام/72001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول