اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

سفر رهبری به ابرکوه خاطره ماندگاری را رقم زد

امام جمعه ابرکوه گفت: سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه خاطرات ماندگاری را برای مردم ابرکوه رقم زد.

سفر رهبری به ابرکوه خاطره ماندگاری را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه با اشاره به پانزده دی‌ماه، سالروز سفر پر خیر و برکت و تاریخی مقام معظم رهبرى به شهرستان ابرکوه اظهار داشت: این روز شیرین و پر خاطره و به یاد ماندنی را به مردم خوب و متدین و ولایتمدار ابرکوه تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که «خداوند متعال را شاکرم که این توفیق را داد در خدمت شما برادران و خواهران مؤمن و باوفا و انقلابى در شهر ابرکوه باشیم، در این شهر باستانى و بسیار کهن، اگرچه شهر، شهر قدیمى‏ است، اما فکر مردم این شهر، فکر نو و جوان است و مایل بودم اختصاصی به این شهر سفر کنم» و مردم ابرکوه قدردان عنایت مقام معظم رهبرى به دیار دارالسعاده ابرکوه هستند که در سال 86 در سفر به استان یزد، تنها شهرستانی را که برای سفر انتخاب کردند، ابرکوه بود.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به 19 دی سالروز قیام طلاب، علما ومردم قم علیه رژیم طاغوت که در سال 56 متعاقب نوشتن یک مقاله با اسم جعلی علیه حضرت امام (ره) صورت گرفت، اظهار داشت: آن روز در هر سال، خاطره یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب را در اذهان زنده می‌کند که ملت در چهلم شهدای قم و تبریز علیه رژیم قیام کرد و در چهلم شهدای تبریز، یزد به درون جریان انقلاب رفت و نقش‌آفرین شد و پس از قیام دهم فروردین ماه یزد در سال 57، شعله انقلاب درکشور فراگیر شد و آتشی بر خرمن فساد و حکومت ستم‌شاهی انداخت.

وی افزود: قیام 19 دی نخستین حرکت عمومی مردم علیه دستگاه فاسد و وابسته رژیم طاغوت بود که سرآغازی برای حرکت و قیام مردم علیه ظلم و فساد شد و به فرموده رهبری، 19 دی یک نقطه درخشنده نه فقط در تاریخ قم بلکه در تاریخ کشور و انقلاب است.

حسینی در رابطه با مذاکرات کارشنایی ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: زیاده‌خواهی‌های آمریکا مانع از رسیدن به نتیجه است و این مسئله نشان می‌دهد که نمی‌توان به آنان اعتماد کرد.

وی همچنین با تشریح فاجعه کشف حجاب رضاخانی عنوان کرد: توطئه کشف حجاب در جهان اسلام با هدف هویت‌زدایی از مسلمانان صورت گرفت و این نقشه در ایران توسط رضاخان قلدر و در ترکیه توسط همتایش آتاتورک انجام گرفت تا رفته رفته  فرهنگ پوچ و بی‌هویت غربی را جایگزین فرهنگی دینی در کشور کنند.

وی افزود: آنها به نام مدرنیته کردن کشورها و ملت‌ها، علم و ابتکار و صنعت و پیشرفت و اختراعات را برای خودشان گزینش کرده‌اند و فاضلاب مدرنیته را به منطقه فرستادند و نخستین ارمغان آنها ابتذال فرهنگی، ترویج فرهنگ برهنگی و ترویج کالاهای آرایشی و مصرفی و پس‌مانده بود.

حسینی ادامه داد: حکومت 50 ساله پهلوی ماموریت خود را در ترویج خودنمایی و بی هویت کردن زنان انجام داد و سعی کردند زن ایرانی را از دایره عفاف و حجاب بیرون کنند.

وی تصریح کرد: ترویج همین فرهنگ، یکی از مهم‌ترین خیانت‌ها و جنایت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران بود و تبعات آن تا هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/2464/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول