اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست

امام‌جمعه موقت بوشهر گفت: وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست و خطرآفرین است و خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با اشاره به 17 دی‌ماه سالروز حادثه تلخ کشف حجاب که توسط رضاخان با ترفند استعمار انجام شد، اظهار داشت: این اتفاق در ترکیه و افغانستان هم صورت گرفت اما زنان ایرانی در خانه ماندند و حجاب خود را از سر بیرون نیاوردند.

وی بیان کرد: حجاب نشانه هویت زن ایرانی است و خانواده‌ها باید مراقب پوشش اسلامی باشند چراکه وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست.

هاشمی با اشاره به 19 دی‌ماه حادثه قیام مردم قم به دلیل اهانت به امام خمینی در یکی از روزنامه‌ها گفت: مردم قم این اهانت را به تظاهرات جواب دادند که منجر به شهادت عده‌ای از مردم قم شد و این قیام مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب بود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سالروز نامه تاریخی امام به گورباچف اضافه کرد: امام در سال 67 بر اساس دوراندیشی‌ای که داشت به گورباچف نامه نوشت که از الحاد و کفر دست بردارد اما گورباچف بی‌توجهی کرد و بر اثر بحران بی‌اعتقادی موجبات نابودی خود را فراهم کرد.

هاشمی اضافه کرد: اکنون آمریکا هم در همین وضع قرار دارد و مثل شوروی از بین خواهد رفت.

امام جمعه موقت بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماه محرم و صفر به پایان رسید و باید از زحمات تمامی دست‌اندرکاران مراسمات عزاداری، هیئت‌های مذهبی و مساجد قدردانی کنیم.

هاشمی با تبریک حلول ماه ربیع گفت: این ماه یادآور هجرت پیامبر از مکه به مدینه است که تحول شگرفی در مسیر اسلام به وجود آورد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول