اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

مشکلات داماش با پیگیری‌های قضایی برطرف می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: به‌زودی با پیگیری‌های انجام شده در قوه قضائیه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان مشکلات داماش برطرف می‌شود.

مشکلات داماش با پیگیری‌های قضایی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از ورزش و جوانان گیلان، مسعود رهنما در نشست با مسئولان و کادر فنی داماش اظهار کرد: ساعتی پس از دریافت حکم مدیر کلی خود برای برطرف شدن مشکلات داماش با استاندار و نمایندگان مجلس در تهران نشستی برگزار کردیم.

وی گفت: مسئولان استان و نمایندگان مجلس پای کار آمدند تا مشکل داماش هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خطاب به بازیکنان افزود: حفظ تیم و سرمربی و کادر فنی بومی داماش در اولویت برنامه‌های ما است بنابراین بدون هیچ نگرانی با قدرت به تمرینات خود ادامه دهید.

وی با قدردانی از مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس درباره پیگیری مطالبات و مشکلات داماش خاطرنشان کرد: هواداران تیم داماش مطمئن باشند که به‌زودی با پیگیری‌های انجام شده از قوه قضائیه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان مشکلات داماش برطرف می‌شود.

سرمربی تیم داماش گیلان نیز با ابراز نگرانی از وضعیت فنی این تیم گفت: سه روز است که تمرینات داماش برگزار نشده و از نظر فنی آمادگی مسابقه را نداریم.

افشین ناظمی با تشکر از مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان و مسیولان و نمایندگان مجلس اظهار کرد: نخستین بار است که مسئولان استان نسبت به مشکلات داماش حساس شده‌اند و امیدواریم راهکارهای برطرف شدن مشکل بررسی و اجرایی شود.

انتهای پیام/2300/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول