اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند خبر داد

پذیرش دانشجو در 7 رشته فنی و مهندسی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند از پذیرش دانشجو در هفت رشته فنی و مهندسی در این دانشگاه از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

پذیرش دانشجو در 7 رشته فنی و مهندسی

روزبه میرعبدالله‏یانی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی دماوند از 14 تا 17 دی ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجو می‏‌پذیرد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در هفت رشته فنی و مهندسی از جمله مهندسی کنترل ابزار دقیق، مهندسی کنترل فرآیند، مهندسی الکترونیک صنعتی، مهندسی طراحی صنعتی، مهندسی آسانسور و مهندسی بازرسی جوش دانشجو می‌‏پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند ضمن معرفی آدرس وب سایت دانشگاه برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.damavand-uast.ac.ir گفت: سایر اطلاعات مفید برای داوطلبان در سایت دانشگاه موجود است. 

میرعبدالله‏یانی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی دماوند هم‏‌اکنون با بیش از 23 رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، به عنوان یکی از دانشگاه‏‌های فنی مهم منطقه شرق استان تهران مطرح است.

وی گفت: خوشبختانه با تعاملاتی که با مدیران اجرایی منطقه داریم، بیشتر مسائل و مشکلات دانشگاه علمی کاربردی دماوند در فرآیندی منطقی در حال پیگیری و رفع است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند مساعدت‌های فرماندار شهرستان دماوند و نگرش مثبت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی را به این دانشگاه کارآفرین مهم‏ترین عامل تحقق اهداف عالی نظام در سال جهاد اقتصادی در منطقه برشمرد.

وی همچنین با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: ماجراجویان دست‌‏اندرکار فنته 88 ناخواسته این موضوع را با رفتار خود عیان کردند که دوری از خط رهبری حتی خدمت‏گزاران رده اول کشور را نیز تهدید می‏‌کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: در جریان فتنه 88 با هوشیاری دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه شاهد جوی آرام و مبتنی بر منطق و انتقادپذیری بودیم که این امر جای شکر دارد.

وی خطاب به مسئولان اجرایی دانشگاه گفت: هوشیاری در همه زمینه‏‌ها و پاسخ‏گویی سریع و شفاف و به دور از ریاکاری به ارباب رجوع دو اصلی است که هر مشکلی را در ابتدای راه، حل می‏‌کند و بهانه را از بهانه‏‌جویان می‏‌گیرد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول